Wala zalicza miniony rok do udanych. Firma zakończyła 2020 r wzrostem w wartości sprzedaży.
Wala podsumowała, że w zakończonym właśnie roku wartość przychodów ze sprzedaży była wyższa o kilkanaście procent w stosunku do roku 2019. Jak podkreśla Wala, ten rok jednak był wyjątkowy pod względem handlowym i bardzo różnił się od poprzednich sezonów. I kwartał zaczął się bardzo dobrze, ze świetnymi danymi ze sprzedaży, w drugim kwartale jednak wyniki spadły, w związku z ograniczeniami z powodu COVID-19. W III i IV kwartale wyniki były już bardzo dobre.

Miniony rok był także dobry dla Wali jeśli chodzi o nowe rynki zbytu. Firmie udało się nawiązać relacje handlowe w nowymi klientami, głównie z Europy Zachodniej. Wiele przedsiębiorstw szukało nowych dostawców, w związku z kłopotami w transporcie komponentów z dalekich krajów, przede wszystkim z Chin. Szukali więc partnerów handlowych w Europie, miedzy innymi w Polsce.
Zobacz również
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.


