Wala zalicza miniony rok do udanych. Firma zakończyła 2020 r wzrostem w wartości sprzedaży.
Wala podsumowała, że w zakończonym właśnie roku wartość przychodów ze sprzedaży była wyższa o kilkanaście procent w stosunku do roku 2019. Jak podkreśla Wala, ten rok jednak był wyjątkowy pod względem handlowym i bardzo różnił się od poprzednich sezonów. I kwartał zaczął się bardzo dobrze, ze świetnymi danymi ze sprzedaży, w drugim kwartale jednak wyniki spadły, w związku z ograniczeniami z powodu COVID-19. W III i IV kwartale wyniki były już bardzo dobre.

Miniony rok był także dobry dla Wali jeśli chodzi o nowe rynki zbytu. Firmie udało się nawiązać relacje handlowe w nowymi klientami, głównie z Europy Zachodniej. Wiele przedsiębiorstw szukało nowych dostawców, w związku z kłopotami w transporcie komponentów z dalekich krajów, przede wszystkim z Chin. Szukali więc partnerów handlowych w Europie, miedzy innymi w Polsce.
Zobacz również
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.
Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart
W połowie października firma Gerda zaprosiła swoich partnerów handlowych i dostawców na wydarzenie w Ostródzie, gdzie zaprezentowała nowości.


