W Schüco rośnie sprzedaż i zatrudnienie

Autor: WK |Data publikacji: 2019-07-18

Grupa Schüco podała wyniki finansowe za rok 2018. W porównaniu z rokiem poprzednim odnotowano sprzedaż wyższą o 6 procent  oraz wzrost zatrudnienia o 500 osób.

Grupa osiągnęła w roku 2018 przychody w wysokości 1,670 miliarda euro. Oznacza to wzrost o 6 procent w porównaniu z rokiem 2017. Również inwestycje kształtowały się na wysokim poziomie 60 milionów euro. Przeciętne zatrudnienie w Grupie w roku 2018 wynosiło 5400 osób, czyli o 500 więcej, niż w roku poprzednim. Większość, bo aż 3750 pracowników, zatrudniona jest na terenie Niemiec.

Zdjęcie: Schüco

Schüco należy do czołowych dostawców aluminiowych systemów okien, drzwi i fasad oraz profili okiennych z PCW. Obecnie współpracuje z dwunastoma tysiącami firm partnerskich w ponad 80 krajach. Ponieważ firma stawia mocno na innowacyjność, partnerstwo i odpowiedzialność, posiada już gotowe rozwiązania uwzględniające przyszłe wymogi wobec nowoczesnego budownictwa.

Przypominamy, że od 1 stycznia 2021 będą powstawać tylko wysokoenergooszczędne budynki o doskonałej izolacyjności termicznej. Z początkiem roku 2021 okna w nowych budynkach ogrzewanych powinny posiadać współczynnik przenikania ciepła Uw nie wyższy niż 0,9 W/m2K. Natomiast dla drzwi w przegrodach zewnętrznych nie będzie on mógł przekraczać 1,3 W/m2K.

Zdjęcie: Schüco

Tego typu systemy Schüco ma w swojej ofercie. Dla przykładu siedmiokomorowe okna Schüco LivIng, o głębokości zabudowy 82 mm, mogą osiągać standard pasywny tj. współczynnik Uw 0,8 W/m2K. Jeszcze lepsze parametry uzyskują okna Schüco LivIng Alu Inside, w którym zamiast stalowych wzmocnień zastosowano aluminiowe płaskowniki, trwale łączone z tworzywowym profilem. Dzięki temu udało się zredukować mostki termiczne. Dodatkowo aluminiowe powierzchnie wzmocnień odbijają promieniowanie podczerwone do pomieszczeń, redukując straty energii. Także tarasowe drzwi podnoszono-przesuwne Schüco LivIngSlide osiągają współczynnik przenikania ciepła Uw = 0,8 W/m2K.

Zobacz również

Verandino zaprasza do szklanej stodoły

Verandino zaprasza do szklanej stodoły

Szklana stodoła to nowy produkt przeznaczony zarówno do prywatnych posesji, jak i dla branży gastronomicznej. Pojawiła się ona w ofercie marki Verandino, której właścicielem jest firma Bartmetaco z Płońska.

Nowości w BIG TOR, a Sylwester w Paryżu

Nowości w BIG TOR, a Sylwester w Paryżu

Firma Big Tor z Bydgoszczy to jeden z najstarszych polskich producentów bram garażowych i przemysłowych. Firma w ostatnich latach odnotowuje stały wzrost produkcji, ale też wprowadza nowe konstrukcje bramowe.

Nowość Selt: szklana ochrona przed wiatrem

Nowość Selt: szklana ochrona przed wiatrem

W listopadzie wejdzie na rynek nowy produkt firmy Selt - szklana osłona przed wiatrem. System WindGlass po raz pierwszy pokazano podczas niedawnej Wystawy Innowacji w Nadarzynie.