Grupa Mercor także odczuła wpływ koronawirusa na branżę budowlaną uzyskując w kwietniu zamówienia o wartości niemal połowy tych pozyskanych w kwietniu ub. roku. Jednak już w maju sytuacja wróciła chyba do normy.

Jak poinformował zarząd Grupy Mercor, wartość zamówień pozyskanych przez firmę w maju br. wyniosła 31,9 mln i była o milion złotych wyższa niż rok temu. Tak więc pomimo kwietniowego spadku, wartość zamówień pozyskanych przez tą giełdową spółkę w okresie od grudnia 2019 roku do maja 2020 osiągnęła w sumie 184,7 mln zł i była niemal identyczna z tą osiągniętą w analogicznym okresie minionego roku obrotowego. Można więc chyba zaryzykować stwierdzenie, że pod tym względem sytuacja w Grupie powraca do „normalności” przed epidemicznej.
Na ostatni dzień czerwca zwołane jest Walne Zebranie Spółki, na którym ma być podjęta m.in. uchwała o skupie akcji własnych. Program, który może potrwać maksymalnie do 2025 roku zakłada przeznaczenie na ten cel 23,5 mln zł, a maksymalna cena jaką Spółka może zapłacić za pojedynczą akcję nie przekroczy 15 zł. W połowie czerwca br. kapitalizacja Spółki wynikała z ponad 15 milionów akcji wycenianych po ok. 8,50 zł każda.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


