Vox ma już 65 sklepów z drzwiami w Polsce

Red.: MR |Data publikacji: 2019-12-05

Vox rozwija sieć swoich salonów z drzwiami i podłogami. Firma 18 listopada otworzyła w Ostrowcu Świętokrzyskim kolejny sklep. Obecnie w Polsce znajduje się 65 placówek sieci Vox z drzwiami.

Nowy sklep sieci Vox znajduje się w Ostrowcu Świętokrzyskim i jest to nie tylko pierwsza placówka sieci w mieście, ale i w całym województwie świętokrzyskim. Powierzchnia sklepu wynosi 250 mkw., a klienci mogą zapoznać się tutaj ze wzornikami podłóg, ale i modelami skrzydeł drzwiowych. Jest ich tu ok. 70 egzemplarzy.

Wśród drzwi oferowanych w sklepie znajdują się produkty takich marek jak: D.R.E., Pol-Skone, Erkado, Porta, Asilo, Intenso, Interdoor, Doorsy, Cal i oczywiście własnej marki Vox. Oprócz tego, że klientom jest tu proponowana szeroka oferta produktowa, to mogą tu także liczyć na profesjonalne doradztwo.

Jednak sklepy stacjonarne to nie jedyny sposób dystrybucji produktów z oferty firmy Vox, gdyż od kilku lat prowadzona jest sprzedaż drzwi za pośrednictwem strony internetowej. W tym przypadku klienci kupujący przez witrynę WWW zamawiają także usługę montażu, a także zlecają, by pracownik sklepu pobrał wymiary na drzwi. Cena na produkty jest taka sama w sieci, jak w sklepie stacjonarnym.

Zobacz również

Montażyści mają pełne ręce roboty

Montażyści mają pełne ręce roboty

W najbliższym czasie będziemy raportować sytuację u dystrybutorów stolarki w różnych częściach kraju. Zaczynamy od Dolnego Śląska, gdzie nastroje są optymistyczne. Sprzedaż rośnie, a ekipy montażowe pracują nawet do 22, by zdążyć z realizacją wszystkich zamówień.

Selena przewiduje spadki sprzedaży w I półroczu

Selena przewiduje spadki sprzedaży w I półroczu

Selena podsumowała I kwartał tego roku. Grupa kapitałowa odnotowała przychody netto w wysokości 282,7 mln zł w porównaniu do 271 mln w roku 2019.

Wakacje bez wirusa: morze, góry, Mazury?

Wakacje bez wirusa: morze, góry, Mazury?

W czerwcowym badaniu Pollster deklarację wyjazdu urlopowego złożyło zaledwie 34 proc. Polaków, 44 proc. nie miało jeszcze planów w tym zakresie, a 22 proc. nie wiedziało jeszcze co zrobi. A dokąd jeżdżą nasi branżowi koledzy? Co polecają?

1