Voilap wprowadzi na polski rynek ekspozytory cyfrowe

Autor: WK |Data publikacji: 2018-10-31

Wkrótce na polskim rynku będą dostępne ekspozytory cyfrowe, które mogą zastąpić fizyczne okna i drzwi. Wszytko za sprawą firmy Voilap, która jest nową marką Emmegi Group. Czy to rewolucja dla salonów okiennych?

Podczas Open Day w siedzibie spółki R&D Tech innowacyjne rozwiązanie ekspozytorów cyfrowych zaprezentował Federico Caiumi, dyrektor marketingu firmy Voilap.

Cyfrowy ekspozytor to ekran o rozdzielczości 4K (około 4 tysięcy pikseli na szerszym boku) i wymiarach przypominających okno. Produkt zobaczymy trójwymiarowo, tak jak będzie wyglądał, gdy zostanie wyprodukowany. W tym cyfrowym oknie można zmienić wszystko w czasie rzeczywistym i pokazać każdą możliwą opcję produktu.

Dane do pamięci systemu są wgrywane przez dostawcę z materiałów klienta: katalogów, cenników, opisów technicznych. Otrzymuje on sprzęt z gotowymi ustawieniami początkowymi. Potem może samodzielnie zmieniać i uzupełniać dane na platformie. Imitujący pełnowymiarowe okno cyfrowy ekspozytor jest sterowany z tabletu lub komputera.

Voilap, jest nową marką Emmegi Group. Jej produkty będą dostępne na polskim rynku w ofertach firm należących do grupy. W sprzedaży na polskk rynku powinny się pojawić  w pierwszym  kwartale 2019 r. Proponowane będą dwie opcje sprzedażowe tych produktów: zakup oraz wynajem.

Szerzej na ten temat piszemy w artykule: Cyfrowe ekspozytory w salonach okiennych?

Zobacz również

Albatros produkuje dla NATO

Albatros produkuje dla NATO

Poznańska spółka Albatros Aluminium chce osiągnąć 400 mln zł rocznego przychodu. W ostatnich latach zainwestowała w zakład w Wałczu ponad 180 milionów złotych.

Żurawie małe, ale z dużymi możliwościami

Żurawie małe, ale z dużymi możliwościami

LIFT24 został wyłącznym dystrybutorem mini żurawi SPT w Polsce. Premiera produktów w Polsce na stoisku LIFT24 w czasie Targów BUDMA 2020.

Małe zakłady tracą swoje ostatnie przewagi

Małe zakłady tracą swoje ostatnie przewagi

Firmy produkujące okna i drzwi na masową skalę mają już narzędzia do zindywidualizowania tej produkcji, do personalizacji zamówień. Ich wdrożenie spowodować może utratę przez mniejszych producentów ich ostatniej już chyba przewagi rynkowej.