Vito Polska rezygnuje z obsługi klientów indywidualnych

Autor: |Data publikacji:

Firma Vito Polska zrezygnowała w tym roku z obsługi zamówień indywidualnych. Producent z Międzyrzeca Podlaskiego stawia obecnie na sieć handlową, którą udało mu się w tym sezonie znacząco poszerzyć.

Vito Polska w tym roku zdecydowało o skupieniu się na sprzedaży tylko w segmencie B2B. Dotychczas producent oferował swoje produkty przede wszystkim klientom indywidualnym, a od tego roku jego odbiorcami zostali dystrybutorzy stolarki w Polsce. Mimo trudnego czasu pandemii, firmie udało się poszerzyć sieć partnerów handlowych o 40 proc. i zwiększyć zasięg działalności. Producent dotychczas prowadził sprzedaż na terenie oddalonym od siedziby w promieniu ok. 100 km, w tym roku ten zasięg powiększył się do 200 km. Vito planuje, że w 2022 r. sprzedaż i rozpoznawalność marki uda się osiągnąć na terenie całego kraju.

Rozpoczęcie współpracy z nowymi odbiorcami wymagało również zmian wewnętrznych w Vito Polska. Firma została przeorganizowana, zatrudnione zostały nowe osoby w dziale produkcji, a także w biurze i do bezpośredniej obsługi klienta. Dla producenta to gruntowna zmiana, bo przez 19 lat obsługiwał i handlował głównie z klientem indywidualnym.

Producent planuje także rozwój sprzedaży za granicą. Obecnie Vito Polska współpracuje z kilkoma dystrybutorami zza granicy, ale większa rozbudowa sieci sprzedaży zagranicznej zaplanowana jest na kolejne 2-5 lat. Vito Polska skupia się obecnie na rozwoju na polskim rynku.

Zobacz również

Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie

Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie

W ubiegłym tygodniu gościliśmy na pikniku montażowym ISO-Chemie w Białymstoku. Szkolenie producenta ciepłej belki montażowej cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno montażystów, jak i producentów.

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.