Vito Polska rezygnuje z obsługi klientów indywidualnych

Autor: |Data publikacji:

Firma Vito Polska zrezygnowała w tym roku z obsługi zamówień indywidualnych. Producent z Międzyrzeca Podlaskiego stawia obecnie na sieć handlową, którą udało mu się w tym sezonie znacząco poszerzyć.

Vito Polska w tym roku zdecydowało o skupieniu się na sprzedaży tylko w segmencie B2B. Dotychczas producent oferował swoje produkty przede wszystkim klientom indywidualnym, a od tego roku jego odbiorcami zostali dystrybutorzy stolarki w Polsce. Mimo trudnego czasu pandemii, firmie udało się poszerzyć sieć partnerów handlowych o 40 proc. i zwiększyć zasięg działalności. Producent dotychczas prowadził sprzedaż na terenie oddalonym od siedziby w promieniu ok. 100 km, w tym roku ten zasięg powiększył się do 200 km. Vito planuje, że w 2022 r. sprzedaż i rozpoznawalność marki uda się osiągnąć na terenie całego kraju.

Rozpoczęcie współpracy z nowymi odbiorcami wymagało również zmian wewnętrznych w Vito Polska. Firma została przeorganizowana, zatrudnione zostały nowe osoby w dziale produkcji, a także w biurze i do bezpośredniej obsługi klienta. Dla producenta to gruntowna zmiana, bo przez 19 lat obsługiwał i handlował głównie z klientem indywidualnym.

Producent planuje także rozwój sprzedaży za granicą. Obecnie Vito Polska współpracuje z kilkoma dystrybutorami zza granicy, ale większa rozbudowa sieci sprzedaży zagranicznej zaplanowana jest na kolejne 2-5 lat. Vito Polska skupia się obecnie na rozwoju na polskim rynku.

Zobacz również

Najwięksi producenci branży stolarki 2025

Najwięksi producenci branży stolarki 2025

Poznaliśmy ranking największych producentów w branży budowlanej. Wśród 100 obecnych na liście jest wiele firm stolarkowych.

Veka ma nowe laboratorium badawcze

Veka ma nowe laboratorium badawcze

Veka oddała do użytku nowoczesne laboratorium badawcze Winlab. Będzie tu testowana stolarka na rynek polski i na eksport.

Made Expo 2025: lokalne targi Europy Południowej

Made Expo 2025: lokalne targi Europy Południowej

W dniach 19-22 listopada w Mediolanie odbyły się targi Made Expo, które obfitowały w charakterystyczne dla rynków Europy południowo-zachodniej rozwiązania