Firma Vito Polska zrezygnowała w tym roku z obsługi zamówień indywidualnych. Producent z Międzyrzeca Podlaskiego stawia obecnie na sieć handlową, którą udało mu się w tym sezonie znacząco poszerzyć.
Vito Polska w tym roku zdecydowało o skupieniu się na sprzedaży tylko w segmencie B2B. Dotychczas producent oferował swoje produkty przede wszystkim klientom indywidualnym, a od tego roku jego odbiorcami zostali dystrybutorzy stolarki w Polsce. Mimo trudnego czasu pandemii, firmie udało się poszerzyć sieć partnerów handlowych o 40 proc. i zwiększyć zasięg działalności. Producent dotychczas prowadził sprzedaż na terenie oddalonym od siedziby w promieniu ok. 100 km, w tym roku ten zasięg powiększył się do 200 km. Vito planuje, że w 2022 r. sprzedaż i rozpoznawalność marki uda się osiągnąć na terenie całego kraju.

Rozpoczęcie współpracy z nowymi odbiorcami wymagało również zmian wewnętrznych w Vito Polska. Firma została przeorganizowana, zatrudnione zostały nowe osoby w dziale produkcji, a także w biurze i do bezpośredniej obsługi klienta. Dla producenta to gruntowna zmiana, bo przez 19 lat obsługiwał i handlował głównie z klientem indywidualnym.
Producent planuje także rozwój sprzedaży za granicą. Obecnie Vito Polska współpracuje z kilkoma dystrybutorami zza granicy, ale większa rozbudowa sieci sprzedaży zagranicznej zaplanowana jest na kolejne 2-5 lat. Vito Polska skupia się obecnie na rozwoju na polskim rynku.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


