Vikking wzmacnia dział handlowy

Red.: PG |Data publikacji: 2021-06-18

Od  początku czerwca 2021 roku Mateusz Pniak obejmuje stanowisko regionalnego managera sprzedaży na terenie południowej Polski w firmie Vikking.

Do zadań nowego pracownika będzie należało promowanie marki jako producenta drzwi kompozytowych oraz okien o unikalnej strukturze Real Wood.

 

Nasza firma stawia sobie za cel promowanie najlepszej klasy drzwi zewnętrznych oraz okien, które chcemy zaoferować naszym klientom. Dzięki pracy Pana Mateusza będziemy mogli pokazać produkty VIKKING w kolejnych regionach Polski. Licznymi inicjatywami chcemy przekonać, że warto zainwestować w dobrą jakościowo stolarkę otworową – zaznacza prezes zarządu Tadeusz Konaszuk.

Mateusz Pniak od wielu lat związany jest z branżą stolarki otworowej. Przez blisko 20 lat koordynował sprzedaż okuć drzwiowych, rozwijał sieć sprzedaży w południowej Polsce oraz w Czechach i na Słowacji. Zdobyte doświadczenie w zakresie dystrybucji produktów, negocjacji handlowych oraz kontroli i analizy sprzedaży ma spowodować powiększenie sieci sprzedaży firmy Vikking.

Firma VIKKING cechuje się nieoczywistym obecnie podejściem do produktu. Nie stawia się tutaj na ilość wyprodukowanych okien i drzwi, ale na innowacyjność i nastawienie na efekt końcowy, jakim jest  zadowolenie klientów. Zostało to osiągnięte między innymi poprzez wdrożenie unikalnego na skalę światową efektu REAL WOOD stosowanego na powierzchniach dekoracyjnych okna, jak również wykończenie powierzchni widocznych po otwarciu okna. Stosowanie technologii V-PERFECT oraz oferowanie okien całkowicie pozbawionych szwu w narożach jest dodatkowym wyróżnikiem potwierdzającym podejście do produktu, jakim są okna – ocenia Mateusz Pniak. Wprowadzenie linii drzwi VIKKING ULTIMATE o współczynniku Ud=0,49 nieosiągalnym obecnie dla drzwi produkowanych w innej technologii, oraz próby czynione przez konkurentów rynkowych wprowadzania podobnych rozwiązań udowodniają, że wybór takiej koncepcji jest gwarantem sukcesu.

 

Zobacz również

Wielkie zmiany w AIB

Wielkie zmiany w AIB

AIB w pierwszym półroczu otworzyło nową fabrykę, zmieniło logotyp i utworzyło nowa markę AIB+. Planuje także uruchomienie nowej linii.

SCM wyda 100 mln euro na badania

SCM wyda 100 mln euro na badania

SCM planuje wydać 100 mln euro na badania i rozwój. Połowę wydatków sfinansuje z linii kredytowej od Europejskiego Banku Inwestycyjnego.

Polska z dużym wpływem na wyniki Grupy Schüco

Polska z dużym wpływem na wyniki Grupy Schüco

Grupa Schüco zamknęła rok 2020 z obrotami w wysokości 1,695 mld euro, co było nieznacznie gorszym wynikiem niż ten osiągnięty w 2019 roku. Okazuje się, że Polska odegrała kluczową rolę przy odnotowanych przez firmę wzrostach sprzedaży działu tworzyw sztucznych.

1