Od początku czerwca 2021 roku Mateusz Pniak obejmuje stanowisko regionalnego managera sprzedaży na terenie południowej Polski w firmie Vikking.
Do zadań nowego pracownika będzie należało promowanie marki jako producenta drzwi kompozytowych oraz okien o unikalnej strukturze Real Wood.
Nasza firma stawia sobie za cel promowanie najlepszej klasy drzwi zewnętrznych oraz okien, które chcemy zaoferować naszym klientom. Dzięki pracy Pana Mateusza będziemy mogli pokazać produkty VIKKING w kolejnych regionach Polski. Licznymi inicjatywami chcemy przekonać, że warto zainwestować w dobrą jakościowo stolarkę otworową – zaznacza prezes zarządu Tadeusz Konaszuk.
Mateusz Pniak od wielu lat związany jest z branżą stolarki otworowej. Przez blisko 20 lat koordynował sprzedaż okuć drzwiowych, rozwijał sieć sprzedaży w południowej Polsce oraz w Czechach i na Słowacji. Zdobyte doświadczenie w zakresie dystrybucji produktów, negocjacji handlowych oraz kontroli i analizy sprzedaży ma spowodować powiększenie sieci sprzedaży firmy Vikking.
Firma VIKKING cechuje się nieoczywistym obecnie podejściem do produktu. Nie stawia się tutaj na ilość wyprodukowanych okien i drzwi, ale na innowacyjność i nastawienie na efekt końcowy, jakim jest zadowolenie klientów. Zostało to osiągnięte między innymi poprzez wdrożenie unikalnego na skalę światową efektu REAL WOOD stosowanego na powierzchniach dekoracyjnych okna, jak również wykończenie powierzchni widocznych po otwarciu okna. Stosowanie technologii V-PERFECT oraz oferowanie okien całkowicie pozbawionych szwu w narożach jest dodatkowym wyróżnikiem potwierdzającym podejście do produktu, jakim są okna – ocenia Mateusz Pniak. Wprowadzenie linii drzwi VIKKING ULTIMATE o współczynniku Ud=0,49 nieosiągalnym obecnie dla drzwi produkowanych w innej technologii, oraz próby czynione przez konkurentów rynkowych wprowadzania podobnych rozwiązań udowodniają, że wybór takiej koncepcji jest gwarantem sukcesu.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.
Nasza firma stawia sobie za cel promowanie najlepszej klasy drzwi zewnętrznych oraz okien, które chcemy zaoferować naszym klientom. Dzięki pracy Pana Mateusza będziemy mogli pokazać produkty VIKKING w kolejnych regionach Polski. Licznymi inicjatywami chcemy przekonać, że warto zainwestować w dobrą jakościowo stolarkę otworową – zaznacza prezes zarządu Tadeusz Konaszuk.
Firma VIKKING cechuje się nieoczywistym obecnie podejściem do produktu. Nie stawia się tutaj na ilość wyprodukowanych okien i drzwi, ale na innowacyjność i nastawienie na efekt końcowy, jakim jest zadowolenie klientów. Zostało to osiągnięte między innymi poprzez wdrożenie unikalnego na skalę światową efektu REAL WOOD stosowanego na powierzchniach dekoracyjnych okna, jak również wykończenie powierzchni widocznych po otwarciu okna. Stosowanie technologii V-PERFECT oraz oferowanie okien całkowicie pozbawionych szwu w narożach jest dodatkowym wyróżnikiem potwierdzającym podejście do produktu, jakim są okna – ocenia Mateusz Pniak. Wprowadzenie linii drzwi VIKKING ULTIMATE o współczynniku Ud=0,49 nieosiągalnym obecnie dla drzwi produkowanych w innej technologii, oraz próby czynione przez konkurentów rynkowych wprowadzania podobnych rozwiązań udowodniają, że wybór takiej koncepcji jest gwarantem sukcesu.

