Veyna zakończyła kolejną inwestycję

Autor: |Data publikacji:

Veyna powiększa swoją powierzchnię magazynową. Na terenie zakładu powstał namiot, przeznaczony na składowanie materiałów do produkcji.

Veyna zdecydowała się na powiększenie swoich powierzchni magazynowych. W tym celu firma postawiła obok swojej siedziby namiot magazynowy, którego kubatura wynosi 900 m3. Namiot postawiła w październiku firma Pol-Plan spod Poznania. Nowy magazyn przeznaczony jest na składowanie pianek XPS. Są one przeznaczone do produkcji wypełnień drzwiowych, stanowią ich rdzeń. Pianka nie wymaga specjalnych warunków do magazynowania, jedynie pomieszczenie powinno być suche i zapewniać osłonę przed bezpośrednią ekspozycją na promienie słoneczne.

Veyna, namiot
Veyna postawiła namiot magazynowy przy zakładzie produkcyjnym.

Jest to kolejna z inwestycji w firmie Veyna, jaka została zakończona w tym roku. O poprzedniej pisaliśmy we wrześniu na naszym portalu. Michał Weyna, właściciel zakładu przyznał, że w tym roku na razie nie planuje kolejnych inwestycji w fabryce. Właściciel firmy ocenia, że w tym roku przewidywany wzrost sprzedaży będzie na poziomie 19-23 proc.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".