Vetrex chwali sobie obecny sezon

Red.: |Data publikacji:

W ubiegłym tygodniu odwiedziliśmy tczewski VETREX, aby z Prezesem tej firmy Pawłem Bielakiemporozmawiać o ocenie mijającego sezonu. Prezes zalicza obecny sezon do bardzo udanych, gdyż cały rok zakończy się dla firmy prawdopodobnie przychodami powyżej 110 mln zł. Już w I półroczu wyniki sprzedaży były o 20 proc. wyższe niż ubiegłoroczne, a w II półroczu sytuacja jest równie korzystna.

Po uruchomieniu produkcji i wprowadzeniu do oferty w ub. roku drzwi wejściowych stalowych, w tym sezonie premierę mają tu okna Lum’up opracowane wspólnie z inżynierami z francuskiej Grupy Liebot, do której należy Vetrex.

Okna Lum’up wyróżniają się zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu profilem skrzydła o wysokości zaledwie 68 mm. Obniżone zostało w nim do 106 mm złożenie ramy i skrzydła, a złożenie z węższym słupkiem ruchomym wynosi 108 mm. Takie wielkości zapewniają większą ilość światła w oknie, a podbijają to zastosowane pakiety szybowe o wysokim współczynniku przepuszczalności światła Lt. W przypadku pakietu dwukomorowego współczynnik Lt jest na poziomie 74%, a przy jednokomorowym ma wartość 82%.

Pakiety wklejane w technologii Nano Glue, dodatkowo stabilizują okno, a jednocześnie zwiększają jego trwałość. Z kolei system potrójnego uszczelnienia zapewnia lepszą izolacyjność cieplną i akustyczną. O energooszczędności tego okna świadczy parametr Uw w granicach 0,8 W/mkwK dla okna referencyjnego z pakietem 3-szybowym i ciepłą ramką.

Vetrex odświeżył także identyfikację wizualną. Zmiany polegają na tym, że został zmodyfikowany logotyp firmy, a także opracowany został nowy standard wizualny dla salonów sprzedaży. Zaprojektowane zostały także nowe materiały reklamowe, a niebawem ruszy najnowsza odsłona strony internetowej. Jeśli chodzi o nowy standard wizualny, to będzie on wprowadzany w nowo otwieranych placówkach, a także stopniowo wdrażany do istniejących już punktów handlowych. Vetrex obecnie współpracuje z ponad 100 dystrybutorami stolarki.

Nowy logotyp Vetrexu.

O tegorocznych premierach i planach na przyszłość rozmawialiśmy z prezesem Bielakiem dłuższy czas, ale udało się również poruszyć wątek współpracy z siecią dilerską, z montażystami, ale też sięgnąć do wcześniejszych doświadczeń naszego rozmówcy. Zapis tej rozmowy znajdzie się w listopadowym wydaniu Forum Branżowego, do lektury którego już dzisiaj serdecznie zachęcamy.

Zobacz również

Forum 100 – XXXII edycja pod znakiem analiz rynkowych i raportowania ESG

Forum 100 – XXXII edycja pod znakiem analiz rynkowych i raportowania ESG

Forum 100, jak zwykle było miejscem spotkań menedżerów największych firm z branży stolarki otworowej. Spotkanie było okazją do analizy obecnej sytuacji branży, a także poznania prognoz na najbliższe miesiące.

Veyna już pracuje w nowej lakierni

Veyna już pracuje w nowej lakierni

Veyna na początku kwietnia otworzyła nową lakiernię proszkową. Dzięki tej inwestycji zwiększy się znacząco wydajność lakierowania.

XXXII edycja Forum 100 dobiegła końca

XXXII edycja Forum 100 dobiegła końca

Właśnie kończy się kolejna edycja konferencji Forum 100. Dzisiaj na PGE Narodowym spotkali się menedżerowie z branży stolarki.

1