Velux wzmacnia siły sprzedażowe w Polsce

Autor: |Data publikacji:

Nowy dyrektor handlowy wzmocni siły sprzedażowe firmy Velux Polska. W dniu dzisiejszym stanowisko to powierzono doświadczonemu menedżerowi, Grzegorzowi Baryckiemu, od 25 lat związanemu z branżą dachową. Zastąpił on na tym stanowisku Krzysztofa Wypycha, który po 8 niemal latach pracy dla Veluxa, rozpoczał w tym roku kierowanie sprzedażą w firmie Caparol Polska.

Grzegorz Barycki jest absolwentem wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Opolskiej oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagielońskim i w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest menedżerem z 15-letnim doświadczeniem, które nabył je przede wszystkim w Grupie Monier Braas, gdzie zaczynał od specjalisty ds. marketingu, by następnie kierować tym działem, potem całym działem handlowym, a finalnie objął stanowisko prezesa zarządu. Od roku 2018 pracował w spółce BMI, gdzie pełnił funkcję dyrektora handlowego i członka zarządu, kierując marką Icopal. Jacek Siwiński, dyrektor generalny Velux Polska, powierzając Baryckiemu kierowanie sprzedażą Velux, wyraził przekonanie, że „jego bogate i przekrojowe doświadczenie handlowe oraz marketingowe połączone ze znajomością branży z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju rynku i sprzedaży rozwiązań marki VELUX w Polsce„. Nowy dyrektor nie zaprzeczył, ale też określił swoje priorytety na najbliższy okres:

Sprzedaż okien VELUX na polskim rynku systematycznie rośnie i wierzę, że przyczynię się do zwiększenia tego tempa. Jednak krótkookresowo rynek stawia nieco inne wyzwania. W tym roku branża walczy o zachowanie ciągłości dostaw, zapewnienie dostępności produktów, co za tym idzie wymagana jest doskonała komunikacja z klientami biznesowymi, co do terminów dostaw i ustalonych warunków handlowych. Na początku mojej pracy będę koncertował się właśnie na tym obszarze. Zdobycie nowych klientów i nawiązanie nowych relacji handlowych to kolejne kroki, które zamierzam realizować w dłuższej perspektywie.

Zobacz również

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę

Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.