Velux wzmacnia siły sprzedażowe w Polsce

Autor: |Data publikacji:

Nowy dyrektor handlowy wzmocni siły sprzedażowe firmy Velux Polska. W dniu dzisiejszym stanowisko to powierzono doświadczonemu menedżerowi, Grzegorzowi Baryckiemu, od 25 lat związanemu z branżą dachową. Zastąpił on na tym stanowisku Krzysztofa Wypycha, który po 8 niemal latach pracy dla Veluxa, rozpoczał w tym roku kierowanie sprzedażą w firmie Caparol Polska.

Grzegorz Barycki jest absolwentem wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Opolskiej oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagielońskim i w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest menedżerem z 15-letnim doświadczeniem, które nabył je przede wszystkim w Grupie Monier Braas, gdzie zaczynał od specjalisty ds. marketingu, by następnie kierować tym działem, potem całym działem handlowym, a finalnie objął stanowisko prezesa zarządu. Od roku 2018 pracował w spółce BMI, gdzie pełnił funkcję dyrektora handlowego i członka zarządu, kierując marką Icopal. Jacek Siwiński, dyrektor generalny Velux Polska, powierzając Baryckiemu kierowanie sprzedażą Velux, wyraził przekonanie, że „jego bogate i przekrojowe doświadczenie handlowe oraz marketingowe połączone ze znajomością branży z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju rynku i sprzedaży rozwiązań marki VELUX w Polsce„. Nowy dyrektor nie zaprzeczył, ale też określił swoje priorytety na najbliższy okres:

Sprzedaż okien VELUX na polskim rynku systematycznie rośnie i wierzę, że przyczynię się do zwiększenia tego tempa. Jednak krótkookresowo rynek stawia nieco inne wyzwania. W tym roku branża walczy o zachowanie ciągłości dostaw, zapewnienie dostępności produktów, co za tym idzie wymagana jest doskonała komunikacja z klientami biznesowymi, co do terminów dostaw i ustalonych warunków handlowych. Na początku mojej pracy będę koncertował się właśnie na tym obszarze. Zdobycie nowych klientów i nawiązanie nowych relacji handlowych to kolejne kroki, które zamierzam realizować w dłuższej perspektywie.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".