Nowy dyrektor handlowy wzmocni siły sprzedażowe firmy Velux Polska. W dniu dzisiejszym stanowisko to powierzono doświadczonemu menedżerowi, Grzegorzowi Baryckiemu, od 25 lat związanemu z branżą dachową. Zastąpił on na tym stanowisku Krzysztofa Wypycha, który po 8 niemal latach pracy dla Veluxa, rozpoczał w tym roku kierowanie sprzedażą w firmie Caparol Polska.
Grzegorz Barycki jest absolwentem wydziału zarządzania i marketingu Politechniki Opolskiej oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagielońskim i w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Jest menedżerem z 15-letnim doświadczeniem, które nabył je przede wszystkim w Grupie Monier Braas, gdzie zaczynał od specjalisty ds. marketingu, by następnie kierować tym działem, potem całym działem handlowym, a finalnie objął stanowisko prezesa zarządu. Od roku 2018 pracował w spółce BMI, gdzie pełnił funkcję dyrektora handlowego i członka zarządu, kierując marką Icopal. Jacek Siwiński, dyrektor generalny Velux Polska, powierzając Baryckiemu kierowanie sprzedażą Velux, wyraził przekonanie, że „jego bogate i przekrojowe doświadczenie handlowe oraz marketingowe połączone ze znajomością branży z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju rynku i sprzedaży rozwiązań marki VELUX w Polsce„. Nowy dyrektor nie zaprzeczył, ale też określił swoje priorytety na najbliższy okres:
Sprzedaż okien VELUX na polskim rynku systematycznie rośnie i wierzę, że przyczynię się do zwiększenia tego tempa. Jednak krótkookresowo rynek stawia nieco inne wyzwania. W tym roku branża walczy o zachowanie ciągłości dostaw, zapewnienie dostępności produktów, co za tym idzie wymagana jest doskonała komunikacja z klientami biznesowymi, co do terminów dostaw i ustalonych warunków handlowych. Na początku mojej pracy będę koncertował się właśnie na tym obszarze. Zdobycie nowych klientów i nawiązanie nowych relacji handlowych to kolejne kroki, które zamierzam realizować w dłuższej perspektywie.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


