Velux przestaje sponsorować Ligę Mistrzów

Autor: |Data publikacji:

Finał rozgrywek piłki ręcznej EHF Final 4 sezonu 2019/2020 był ostatnim sponsorowanym przez firmę Velux. Tym samym dziesięcioletnie partnerstwo między EHF Marketing, a Grupą Velux, dobiegło końca. W jego ramach Velux był sponsorem tytularnym 11 światowych wydarzeń sportowych związanych z piłką ręczną.

Organizatorzy EHF Final 4 opublikowali podziękowania dla Velux w których podkreślają, że szczególnie dumni są ze zrealizowanych wspólnie z firmą kampanii skierowanych do fanów piłki ręcznej oraz wsparcia udzielonego młodzieży zafascynowanej sportem. Bo ta współpraca to nie tylko spektakularne wydarzenia sportu zawodowego, ale też popularyzacja tego sportu wśród amatorów. Na przykład w ramach wdrożonego wspólnie z Velux projektu Let’s Play  15 tys. darmowych piłek ręcznych zostało dostarczonych do 48 krajów na całym świecie i udzielono wsparcia prawie 1300 drużynom młodzieżowym.

Do innych działań firmy Velux w zakresie promocji piłki ręcznej należą również Handball Manager Game, wyzwanie #SCOREMORE i wprowadzenie Larsa Christiansena jako twarzy i osobowości marki. My także na zaproszenie Velux Polska mieliśmy okazję uczestniczyć w jednym z turniejów piłki ręcznej, organizowanych w krakowskiej Arenie. Za te lata sponsoringu sportowego również my dziękujemy.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.