Finał rozgrywek piłki ręcznej EHF Final 4 sezonu 2019/2020 był ostatnim sponsorowanym przez firmę Velux. Tym samym dziesięcioletnie partnerstwo między EHF Marketing, a Grupą Velux, dobiegło końca. W jego ramach Velux był sponsorem tytularnym 11 światowych wydarzeń sportowych związanych z piłką ręczną.
Organizatorzy EHF Final 4 opublikowali podziękowania dla Velux w których podkreślają, że szczególnie dumni są ze zrealizowanych wspólnie z firmą kampanii skierowanych do fanów piłki ręcznej oraz wsparcia udzielonego młodzieży zafascynowanej sportem. Bo ta współpraca to nie tylko spektakularne wydarzenia sportu zawodowego, ale też popularyzacja tego sportu wśród amatorów. Na przykład w ramach wdrożonego wspólnie z Velux projektu Let’s Play 15 tys. darmowych piłek ręcznych zostało dostarczonych do 48 krajów na całym świecie i udzielono wsparcia prawie 1300 drużynom młodzieżowym.
Do innych działań firmy Velux w zakresie promocji piłki ręcznej należą również Handball Manager Game, wyzwanie #SCOREMORE i wprowadzenie Larsa Christiansena jako twarzy i osobowości marki. My także na zaproszenie Velux Polska mieliśmy okazję uczestniczyć w jednym z turniejów piłki ręcznej, organizowanych w krakowskiej Arenie. Za te lata sponsoringu sportowego również my dziękujemy.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".