U większości producentów sprzedaż wróciła do poziomów z 2019 roku !

Autor: |Data publikacji:

Do firm dotarł właśnie raport z wynikami najnowszego, czerwcowego badania koniunktury w branży stolarki budowlanej. Wynika z niego, że wyniki sprzedażowe, jak i nastroje managerów w czerwcu były dużo lepsze niż w kwietniu oraz maju.

W pierwszych dniach lipca br. tylko 10 proc. firm przyznaje, że w czerwcu ich sprzedaż była mniejsza niż w maju. Przypomnijmy, że miesiąc wcześniej spadek deklarowało 32 proc. firm, a przed dwoma miesiącami aż 80 proc. Obecnie aż 65 proc. managerów twierdzi, że ich sprzedaż wzrosła w porównaniu z majem, w tym 20 proc. deklarowało wzrost o więcej niż 20 proc.

Większość managerów branży stolarki uważa, że w lipcu sprzedaż poprawi się w porównaniu z czerwcem, a ponad 1/3 przypuszcza, że pozostanie na zbliżonym poziomie. Co równie ciekawe, aż 51 proc. firm deklaruje, że już teraz ich sprzedaż zbliżona jest do poziomu z tego samego miesiąca 2019 roku ! Co trzeci badany powrotu do zeszłorocznego poziomu oczekuje w wakacje lub wczesną jesienią, a nadal 12 proc. jest zdania, że w tym roku nie uda się tego osiągnąć.

Comiesięczne badanie koniunktury w branży stolarki prowadzone jest cyklicznie przez Centrum Analiz Branżowych. Uczestnikami ankiety, ale też i odbiorcami nieodpłatnego Raportu są menedżerowie, którzy dobrowolnie wypełnili ankietę informacyjną. Dostępna jest ona dla każdego w naszym serwisie lub na stronie internetowej CAB.

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.