U większości producentów sprzedaż wróciła do poziomów z 2019 roku !

Autor: |Data publikacji:

Do firm dotarł właśnie raport z wynikami najnowszego, czerwcowego badania koniunktury w branży stolarki budowlanej. Wynika z niego, że wyniki sprzedażowe, jak i nastroje managerów w czerwcu były dużo lepsze niż w kwietniu oraz maju.

W pierwszych dniach lipca br. tylko 10 proc. firm przyznaje, że w czerwcu ich sprzedaż była mniejsza niż w maju. Przypomnijmy, że miesiąc wcześniej spadek deklarowało 32 proc. firm, a przed dwoma miesiącami aż 80 proc. Obecnie aż 65 proc. managerów twierdzi, że ich sprzedaż wzrosła w porównaniu z majem, w tym 20 proc. deklarowało wzrost o więcej niż 20 proc.

Większość managerów branży stolarki uważa, że w lipcu sprzedaż poprawi się w porównaniu z czerwcem, a ponad 1/3 przypuszcza, że pozostanie na zbliżonym poziomie. Co równie ciekawe, aż 51 proc. firm deklaruje, że już teraz ich sprzedaż zbliżona jest do poziomu z tego samego miesiąca 2019 roku ! Co trzeci badany powrotu do zeszłorocznego poziomu oczekuje w wakacje lub wczesną jesienią, a nadal 12 proc. jest zdania, że w tym roku nie uda się tego osiągnąć.

Comiesięczne badanie koniunktury w branży stolarki prowadzone jest cyklicznie przez Centrum Analiz Branżowych. Uczestnikami ankiety, ale też i odbiorcami nieodpłatnego Raportu są menedżerowie, którzy dobrowolnie wypełnili ankietę informacyjną. Dostępna jest ona dla każdego w naszym serwisie lub na stronie internetowej CAB.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.