MFO poinformowało o wstępnych wynikach finansowych za trzy kwartały. Firma odczuwa spadki wolumenu sprzedaży.
MFO, dostawca wzmocnień stalowych do stolarki z PCW, podał wstępne wyniki finansowe za trzy kwartały tego roku. Wartość przychodów ze sprzedaży w okresie od stycznia do końca września wyniosła 429,84 mln zł w porównaniu do 777,62 w analogicznym okresie w roku 2022. Zysk z działalności operacyjnej EBIT za trzy kwartały wynosi 1,41 mln zł w porównaniu do 50,53 mln zł w 2022 r. Spółka informuje również, że odnotowała stratę netto w kwocie 5,71 mln zł w stosunku do zysku, jaki uzyskała w 2022. Wówczas było to 41,29 mln zł.
Te wyniki są zbliżone do oczekiwanych. Już w trzecim kwartale 2022 r. spółka spodziewała się spadku popytu na swoje produkty. Według szacunków Domu Maklerskiego Trigon w całym roku wielkość sprzedaży wyniesie 110 tys. ton. Jest to wykorzystanie mocy produkcyjnych na poziomie maksymalnie 65 proc.
Zobacz również
Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku
Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.
Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku
Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.
Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi
Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.