MFO poinformowało o wstępnych wynikach finansowych za trzy kwartały. Firma odczuwa spadki wolumenu sprzedaży.
MFO, dostawca wzmocnień stalowych do stolarki z PCW, podał wstępne wyniki finansowe za trzy kwartały tego roku. Wartość przychodów ze sprzedaży w okresie od stycznia do końca września wyniosła 429,84 mln zł w porównaniu do 777,62 w analogicznym okresie w roku 2022. Zysk z działalności operacyjnej EBIT za trzy kwartały wynosi 1,41 mln zł w porównaniu do 50,53 mln zł w 2022 r. Spółka informuje również, że odnotowała stratę netto w kwocie 5,71 mln zł w stosunku do zysku, jaki uzyskała w 2022. Wówczas było to 41,29 mln zł.

Te wyniki są zbliżone do oczekiwanych. Już w trzecim kwartale 2022 r. spółka spodziewała się spadku popytu na swoje produkty. Według szacunków Domu Maklerskiego Trigon w całym roku wielkość sprzedaży wyniesie 110 tys. ton. Jest to wykorzystanie mocy produkcyjnych na poziomie maksymalnie 65 proc.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


