DRUTEX i VELUX najsilniejszymi markami stolarki budowlanej?

Autor: |Data publikacji:

Opublikowane zostały wyniki analizy Top Marka 2018. To już jedenasta edycja badania przygotowywanego wspólnie przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów, które jest największym rankingiem medialności marek na polskim rynku. Jak wypadły firmy związane z branżą stolarki budowlanej?

W raporcie poddano analizie materiały prasowe, internetowe oraz publikowane w mediach społecznościowym w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. Sprawdzono liczbę publikacji, impact (liczba kontaktów odbiorców z poszczególnymi wzmiankami), indeks sentymentu (odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych o marce, którego maksymalna wartość wynosi 5 – im wyższy indeks tym lepiej).  

Analizie poddano 500 marek z 50 różnych branż. Firmy związane ze stolarką budowlaną zostały sklasyfikowane w kategorii „Materiały Budowlane”. Jak wypadły na tle konkurencji w swojej kategorii oraz na tle wszystkich analizowanych marek?

Top Marka 2018 – Materiały Budowlane:

Marka

Impact

Indeks sentymentu

Liczba publikacji

Siła marki

Miejsce w kategorii

Miejsce ogółem

Drutex

345 018 122

2,04

22066

704 484

3.

129.

Velux

260 595 537

1,88

16 701

488 751

4.

166.

Oknoplast

74 825 166

2,68

10 952

200 625

5.

258

Fakro

nie podano

nie podano

nie podano

nie podano

6.

287.

Aluprof

nie podano

nie podano

nie podano

nie podano

8.

317.

Somfy

nie podano

nie podano

nie podano

nie podano

9.

343

Szczególną uwagę mediów skupiali na sobie:

  • Jacek Siwiński (Velux Polska) – zacytowano go w 1164 artykułach
  • Mikołaj Placek (Oknoplast) – wzmiankowano w prawie 400 publikacjach

Oknoplast jako jedyny spośród pięciu najsilniejszych producentów materiałów budowlanych najczęściej pojawiał się w mediach związanych z branżą „Forum Branżowym” i serwisach Developerium.pl oraz Swiat-szkla.pl – czytamy w raporcie.

Więcej na temat rankingu na stronie: https://topmarka.press.pl/ oraz w najnowszym wydaniu magazynu Press.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".