Opublikowane zostały wyniki analizy Top Marka 2018. To już jedenasta edycja badania przygotowywanego wspólnie przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów, które jest największym rankingiem medialności marek na polskim rynku. Jak wypadły firmy związane z branżą stolarki budowlanej?
W raporcie poddano analizie materiały prasowe, internetowe oraz publikowane w mediach społecznościowym w okresie od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2018 r. Sprawdzono liczbę publikacji, impact (liczba kontaktów odbiorców z poszczególnymi wzmiankami), indeks sentymentu (odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych o marce, którego maksymalna wartość wynosi 5 – im wyższy indeks tym lepiej).
Analizie poddano 500 marek z 50 różnych branż. Firmy związane ze stolarką budowlaną zostały sklasyfikowane w kategorii „Materiały Budowlane”. Jak wypadły na tle konkurencji w swojej kategorii oraz na tle wszystkich analizowanych marek?
Top Marka 2018 – Materiały Budowlane:
Marka | Impact | Indeks sentymentu | Liczba publikacji | Siła marki | Miejsce w kategorii | Miejsce ogółem |
345 018 122 | 2,04 | 22066 | 704 484 | 3. | 129. | |
260 595 537 | 1,88 | 16 701 | 488 751 | 4. | 166. | |
Oknoplast | 74 825 166 | 2,68 | 10 952 | 200 625 | 5. | 258 |
nie podano | nie podano | nie podano | nie podano | 6. | 287. | |
nie podano | nie podano | nie podano | nie podano | 8. | 317. | |
nie podano | nie podano | nie podano | nie podano | 9. | 343 |
Szczególną uwagę mediów skupiali na sobie:
- Jacek Siwiński (Velux Polska) – zacytowano go w 1164 artykułach
- Mikołaj Placek (Oknoplast) – wzmiankowano w prawie 400 publikacjach
Oknoplast jako jedyny spośród pięciu najsilniejszych producentów materiałów budowlanych najczęściej pojawiał się w mediach związanych z branżą „Forum Branżowym” i serwisach Developerium.pl oraz Swiat-szkla.pl – czytamy w raporcie.
Więcej na temat rankingu na stronie: https://topmarka.press.pl/ oraz w najnowszym wydaniu magazynu Press.
Tagi
AluprofDrutexFakrooknoplastPressPress-Service Monitoring MediówSomfytop markatop marka 2018VeluxZobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.