Teleco wchodzi na polski rynek

Autor: |Data publikacji:

Teleco zdecydowało o wejściu na polski rynek. Firma jest dostawcą systemów do sterowania automatyką w budynku.

Włoski Teleco rozpoczyna w Polsce sprzedaż swoich rozwiązań – kompletnych systemów do sterowania automatyką w budynku. Za pomocą produktów Teleco można bezprzewodowo zarządzać m.in. osłonami, drzwiami czy bramami. W naszym kraju firmie szczególnie zależy na nawiązaniu współpracy z dostawcami rozwiązań aluminiowych do produkcji pergoli czy werand, a w przyszłości firma chciałaby współpracować także z producentami wyrobów końcowych.

Teleco powstało w 1996 r. we Włoszech, a obecnie sprzedaje swoje produkty w 40 krajach. Firma ma oddziały we Francji, Niemczech, Belgii i Australii.  Przedsiębiorstwo oferuje obecnie bezprzewodowe rozwiązania do sterowania osłonami – pergolami, markizami, roletami oraz drzwiami, bramami, a także oświetleniem, m.in. na werandzie, jak i we wnętrzu pomieszczenia. Sterowanie odbywa się z poziomu urządzeń mobilnych, np. smartfona. Rozwiązania Teleco mogą być stosowane w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".