Teleco wchodzi na polski rynek

Autor: |Data publikacji:

Teleco zdecydowało o wejściu na polski rynek. Firma jest dostawcą systemów do sterowania automatyką w budynku.

Włoski Teleco rozpoczyna w Polsce sprzedaż swoich rozwiązań – kompletnych systemów do sterowania automatyką w budynku. Za pomocą produktów Teleco można bezprzewodowo zarządzać m.in. osłonami, drzwiami czy bramami. W naszym kraju firmie szczególnie zależy na nawiązaniu współpracy z dostawcami rozwiązań aluminiowych do produkcji pergoli czy werand, a w przyszłości firma chciałaby współpracować także z producentami wyrobów końcowych.

Teleco powstało w 1996 r. we Włoszech, a obecnie sprzedaje swoje produkty w 40 krajach. Firma ma oddziały we Francji, Niemczech, Belgii i Australii.  Przedsiębiorstwo oferuje obecnie bezprzewodowe rozwiązania do sterowania osłonami – pergolami, markizami, roletami oraz drzwiami, bramami, a także oświetleniem, m.in. na werandzie, jak i we wnętrzu pomieszczenia. Sterowanie odbywa się z poziomu urządzeń mobilnych, np. smartfona. Rozwiązania Teleco mogą być stosowane w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.