Przedsiębiorstwa branży okienno-drzwiowej dość gremialnie sponsorują sport i rekreację. W przypadku dużych imprez, jak choćby kolarski Tour de Pologne, gdzie zaangażowane są i Drutex, i Deceuninck, i Soudal, może się to wiązać również z pewnym ryzykiem wizerunkowym. Wczorajszy wypadek na mecie tego wyścigu w Katowicach uświadomił, że w zawodowym sporcie ryzyko dla zdrowia, a nawet życia sportowców, jest jednak wysokie. Pewnie nie każda firma chciałaby pokazywać się w tak niefortunnych okolicznościach, ale czasem nie sposób tego uniknąć.
Czym innym jednak jest sport rekreacyjny, także rowerowy. Firma VITO z Międzyrzeca Podlaskiego ostatnio ufundowała w tym mieście stojaki dla rowerów. Pierwszy z nich zamontowano przy miejscowej żwirowni, a kolejne staną w uzgodnieniu z mieszkańcami i władzami miasta, przy obiektach szkolnych. Stojaki z logo VITO exTrEAM i hasłem „Spotkania ludzi z pasją” są bardzo przyjazną użytkownikom rowerów i co by nie powiedzieć, bezpieczną formą zaistnienia marki w lokalnej przestrzeni publicznej.
Podobnie bezpieczne jest wspieranie lokalnego sportu przez firmę AMEX-Bączek, która na stadionie miejskim KS Unia Susz przebudowała ostatnio boksy dla zawodników i trenerów. Dzięki temu klub, którego prezesem jest właściciel firmy, pan Krzysztof Bączek, spełnił wymagania licencji dla swojego stadionu na piłkarskie rozgrywki w klasie okręgowej. W inauguracyjnym meczu rozegranym w pierwszy weekend sierpnia drużyna Unii pokonała wynikiem 10:0 swojego rywala z Rożnowa. Ku uciesze setek kibiców, potencjalnych klientów na okna i drzwi z Susza.
Jeśli Wasza firma także wspiera sport i rekreację – napiszcie o tym do nas. Z radością opublikujemy w naszym serwisie każdą wiadomość o społecznym zaangażowaniu Waszego przedsiębiorstwa i jego pracowników. Czekamy.