Targi R+T 2024 były dla firmy Sun Winner drugą okazją do przedstawienia się na największej scenie dla branży osłonowej, jaką są targi w Stuttgarcie.
– R+T było naszą docelową imprezą, do której przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. W Stuttgarcie wystawiła cała branża osłonowa i również dla nas była to główna impreza wystawiennicza. Istotne było dla nas by dotrzeć do świadomości klientów z UE oraz z poza UE o istnieniu naszej firmy oraz wysokiej jakości produktów – powiedział Tomasz Grygielko, kierownik sprzedaży w Sun Winner. Doświadczenia z debiutu sprzed 6 lat zaprocentowały, odwiedziło nas bardzo duża ilość klientów z czego zdecydowana większość to kontakty do których chcieliśmy dotrzeć, dzięki czemu targi mogą zostać uznane za udane.
Podczas tegorocznej imprezy Sun Winner zaprezentował nowe produkty – 3 pergole z zadaszeniem tkaninowym Win Rain R400, R500 i R600. Win Rain R400 i R500 to dwa nowe modele pergol tkaninowych ze skośnym dachem materiałowym. Różnią się wymiarami słupów podporowych co wiąże się również z maksymalnymi możliwymi wymiarami konstrukcji. Główną różnicą jest jednak sam sposób połączenia prowadnic z rynną, w R 500 prowadnica kończy się wraz z frontem pergoli co daje prostą linię zakończenia konstrukcji, natomiast w modelu R400 prowadnica wystaje poza przednią rynnę.
Największa uwagę trzeba skupić na modelu Win Rain R600. R 600 to nowość na polskim rynku, jest to całkowicie płaska pergola z zadaszeniem materiałowym, w którym dzięki walcowanym belkom przeciwwietrznym woda odprowadzana jest na boki. Maksymalne wymiary pergoli to 5 x 6 m, cała konstrukcja złożona jest z masywnych profili aluminiowych, np. słupy pergoli mają przekrój 150x150mm a wysokość korony to 320mm. Całość daje nam nowoczesną, estetyczną i masywna konstrukcję z możliwością całkowitego zwinięcia zadaszenia.
Co ciekawe, cały czas największym zainteresowaniem cieszą się dachy lamelowe – klasyczny obrotowy Win Climatic i przesuwny Win Climatic Slide, które były prezentowane przy okazji poprzednich imprez targowych.
Zdecydowana większość odwiedzających to klienci z Europy: Niemiec, Czech, Ausrii i Węgier, czyli rynków, na których firma już jest obecna, ale również z Grecji czy Włoch, które są jeszcze nieodkryte.
– Odwiedziło nas bardzo wielu klientów z całego świata, wyzwaniem będzie przygotowanie oferty dla tych z Australii czy Kanady. Co prawda klienci dopiero od niedawna rozpoznają nas w Europie, ale dla nas ważniejsze jest, że zauważają wreszcie alternatywę dla marek, które są na tym rynku dłużej – dodał Tomasz Grygielko.
Innym powodem do zadowolenia jest ukończenie operacji przeniesienia biur i produkcji do nowej siedziby. Dla producenta była to kluczowa kwestia, zeszły rok był przejściowy, firma przenosiła się w trakcie sezonu remontowo-budowlanego, co miało wpływ na moce produkcyjne i logistyczne, natomiast nie jest to koniec zmian w Sun Winner.