Procedury bezpieczeństwa

Autor: |Data publikacji:

Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Selena FM, już od marca dość rozważnie wypowiada się na łamach mediów na temat obecnej pandemii. Jego firma ma zakłady i w Chinach, i w Kazachstanie, i w Brazylii, więc ma doświadczenie z różnych rynków dotkniętych epidemią. Prezes Domarecki obecne zawirowania globalne uważa za sytuację przejściową, co oznacza, że już wkrótce sprzedaż powinna powrócić do standardowych poziomów. A jednak będzie to inna sprzedaż.

Zmieni się natomiast system zamówień: więcej działań przesunie się do kanałów online, zwiększą się procedury bezpieczeństwa. – powiedział ostatnio dla Rzeczpospolitej –To zmiana, która dotyczy wszystkich branż i wszystkich firm, jednak pozwoli ona na wypracowanie docelowo wyższej efektywności.

Nie jednokrotnie rozmawialiśmy z Krzysztofem Domareckim, wiele razy go cytowaliśmy, a za każdym jego przewidywania okazywały się trafione. Także tym razem warto się zastanowić nad przekazem o rosnącej roli sprzedaży on-line i wyższych standardach bezpieczeństwa usług. Drogą do tego jest m.in. akcja #KlientBezpieczny, realizowana przez Stowarzyszenie Dom Bezpieczny i Związek Producentów Materiałów dla Budownictwa. Polecamy uwadze.