Teksty do MultiPublikacji są nadsyłane przez firmy.

MyPricer – zwiększ swoją sprzedaż

Red.: |Data publikacji:

Przeznaczony dla europejskich producentów z sektora stolarki okiennej i drzwiowej, bram, pergoli oraz osłon przeciwsłonecznych MyPricer umożliwia dostarczanie klientom łatwego do użycia, 100 proc. webowego rozwiązania umożliwiającego łatwe tworzenie wycen i przesyłanie zamówień. Jest to narzędzie służące do pozyskiwania klientów i budowania lojalności, a co za tym idzie, poprawy efektywności handlowej producentów z branży.

Rozwiązanie sprzedażowe stworzone z myślą o zwiększeniu przychodów

Opracowanie najlepszego konfiguratora sprzedaży wielu produktów, przy tym wyspecjalizowanego dla producentów stolarki, bram i osłon przeciwsłonecznych to motto firmy ELCIA od ponad 20 lat! Mamy jeden cel – ułatwić pracę zarówno producentom jak i dealerom. Jako francuski lider wyspecjalizowany w tworzeniu oprogramowania i rozwiązań cyfrowych dedykowanych sektorowi stolarki nie zamierzamy pozostać tylko na rynku macierzystym, ale chcemy być obecni na rynku europejskim.

Jako wiodąca firma programistyczna należąca do wymienionego sektora we Francji posiadamy 20 000 użytkowników – dystrybutorów z branży, którzy codziennie używają w pracy naszego rozwiązania.  Konfigurator do sprzedaży firmy ELCIA jest także w sercu aplikacji MyPricer, rozwiązania w 100% webowego do wykonywania wycen i przesyłania zamówień do danego producenta.

Oprócz rzetelnych wyliczeń kosztów, to właśnie podejście handlowe jest siłą i wyróżnikiem MyPricer. Dzięki czemu producenci z sektora stolarki okiennej i drzwiowej,  bram, pergoli oraz osłon przeciwsłonecznych zapewniają swoim klientom oraz partnerom w pełni zaprojektowane i opracowane rozwiązanie ułatwiające sprzedaż – w przeciwieństwie do technicznego oprogramowania produkcyjnego.

Proste i szybkie wyceny dla Twoich klientów

Klienci przy wyborze swoich produktów i opcji są kierowani przez inteligentny i dynamiczny scenariusz, zachęcający do dodatkowych zakupów. Do tego mogą mieć dostęp do dokumentów technicznych i marketingowych. To jest właśnie podejście do wyceny zorientowane na sprzedaż.

Dzięki MyPricer, Twoi klienci będą mogli tworzyć szczegółowe wyceny (z opisami i wizualizacjami produktów) oraz dodać swoje logo i dane sprzedawcy. Wszystko po to, aby się wyróżnić i zoptymalizować swoje szanse na podpisanie umowy. To w 100 proc. webowe rozwiązanie (na komputer, tablet, smartfon) pozwala wyceniać produkty i przesłać zamówienie w czasie rzeczywistym z biura, budowy czy prosto od klienta. Zapewnia to praktycznie natychmiastową reakcję na zapytanie od klienta.

Gdy wycena jest już zatwierdzona przez klienta docelowego, dystrybutor przetwarza ofertę w zamówienie przy pomocy jednego kliknięcia bezpośrednio z MyPricer. Ich zamówienia przesyłane są do Państwa w formie cyfrowej, wraz ze wszystkimi szczegółami  technicznymi oraz z możliwością dodania konkretnych uwag. Zamówienie jest kierowane bezpośrednio do ERP producenta, który otrzymuje gotowe dane, bez zbędnego ponownego wprowadzania.

Narzędzie do zarządzania i poprawy efektywność handlowej

Zapewniając klientom pełną autonomię w tworzeniu wycen i składaniu zamówień, uwalniasz swoje zespoły (sprzedaży i administracji) od wyliczeń i ponownego wprowadzania zamówień. Oszczędzasz dużo czasu, który można poświęcić na inne cele: wspieranie klientów, ulepszanie usług lub rozwijanie sprzedaży.

MyPricer wspiera również w poprawie efektywności sprzedaży. Wystarczy kilka kliknięć, aby uzyskać dostęp do precyzyjnego i pełnego statystycznego monitorowania dynamiki sprzedaży. Jakie produkty sprzedają się najczęściej? Jakie opcje są najbardziej pożądane przez Twoich klientów? Dzięki MyPricer obserwuj ewolucję swojej sprzedaży w czasie rzeczywistym, aby przewidywać i podejmować decyzje.

Tłumaczenie na 7 języków, aby ułatwić proces internacjonalizacji

MyPricer to narzędzie do pozyskiwania klientów oraz zaskarbiania sobie ich lojalności, które pozwala także zwiększyć udział w rynku i sprzedaż międzynarodową za pomocą jednego rozwiązania. Przetłumaczony na 7 języków (francuski, angielski, niemiecki, niderlandzki, polski, włoski i hiszpański), MyPricer można łatwo wdrożyć w wielu krajach, w których chcesz sprzedawać .

Nasz zespół ekspertów będzie Cie wspierał na każdym etapie

Integracja cennika i jego dystrybucja do klientów za pośrednictwem MyPricer, aktualizacja przy dodaniu nowych produktów, wprowadzanie rabatów i promocji: zespół 25 naszych inżynierów (także polskich) zajmie się wszystkimi etapami Twojego projektu! Wsparcie, wysokie standardy i metodologia, które są siłą ELCIA. Zaufało nam ponad 600 europejskich producentów z branży stolarki okiennej oraz drzwiowej, osłon przeciwsłonecznych i bram. ELCIA współpracuje także z ponad 25 producentami z Polski.

Zobacz jak działa MyPricer na wideo :

Dowiedz się więcej o MyPricer na stronie : https://www.elcia.com/en/products/mypricer/

Zapraszamy do kontaktu : Paweł BAJORSKI – pbajorski@elcia.com – +33 (0) 487 242 705

 

1