Kreatywność z rutyną

Autor: |Data publikacji:

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu Wiśniowski, odpowiedziała krótko i treściwie na pytania Marketingowa 11 w serwisie NowyMarketing.pl. Od dawna mamy mnóstwo uznania dla działań wykonywanych pod kierunkiem pani Katarzyny, choćby po ostatnich Salonowych Rewolucjach.  Teraz jednak rozumiemy wreszcie skąd się to bierze: wynika z tego, co uznaje za najważniejsze w marketingu:

Obrać właściwy kierunek i używać kompasu. Strategia, ale i umiejętność taktycznego implementowania założeń. Ponadto dbałość o spójność działań z wizerunkiem marki, bo w pryncypiach rutyna i konsekwencja są cenniejsze niż kreatywność, natomiast przeciwnie jest w narzędziach. – powiedziała w serwisie.

Piewcy kreatywności ponad wszystko dostają tu cenną lekcję gdzie cenić kreatywność, a gdzie stawiać jednak na rutynę. Podobnie odkrywczo zabrzmieć mogą słowa pani dyrektor o tym, które działania marketingowe są totalnie przereklamowane: „Influence marketing, ze względu na spadającą jakość influencerów, częsty brak profesjonalizmu i pompowane zasięgi ilościowe.”. Na drugiej szali znajdują się te, które są najbardziej obiecujące w marketingu: „Wideo jako narzędzie komunikacji wielowymiarowej, w szczególności podcasting jako lekka forma dotarcia na każde urządzenie.
Z przyjemnością przeczytaliśmy krótkie wypowiedzi praktyka marketingu, pani dyrektor Katarzyny Świderskiej w serwisie NowyMarketing.pl . Warto z pewnością przeczytać całość tego mini-wywiadu.