Teksty do MultiPublikacji są nadsyłane przez firmy.

15 lat marki Bemares

Red.: |Data publikacji:

Kiedy obchodzi się 15. jubileusz, wiadomo, że jest dobrze, a klienci nieprzerwanie są w dobrych rękach!

Marka Bemares od lat cieszy się rosnącą popularnością wśród branży oferującej asortyment oraz usługi z zakresu stolarki drzwiowej i okiennej. Należy jednak podkreślić, że brand nieustannie się rozwija i wzbogaca ofertę o coraz nowsze produkty i inteligentne rozwiązania, które zaspokoić mają wszystkie wymagania i potrzeby swoich klientów.

bilbord wizualizacja Bemares (1)

Sukces i rozwój marki potwierdzają liczne, zaawansowane realizacje projektowe, a także zdobywane certyfikaty, wyróżnienia oraz nagrody. Obejmują one najlepszą jakość produktów oferowanych przez markę oraz wysokie kompetencje w zakresie profesjonalnego doradztwa, montażu i serwisowania.

– Cieszę się, że marka Bemares tak się rozwinęła i dalej rozwija. Stawiamy na jakość i zadowolenie klientów – to jest cel naszych działań – mówi Marek Bednarz, prezes zarządu.

Przy okazji okrągłego jubileuszu marka chce przypomnieć klientom o bardzo modnym w ostatnich sezonach produkcie – pergoli.

– Dobre, użyteczne rozwiązania dla domu i ogrodu są w naszej ofercie niezwykle ważne. Pergole w zbliżających się miesiącach wiosennych, a później letnich sprawdzą się idealnie na rodzinne spotkania czy odpoczynek na tarasie. Pergola to takie jakby przedłużenie przestrzeni domowej i możliwość bliższego obcowania z naturą. – zauważa Marek Bednarz.

Klienci marki świętować mogą razem z nią ponieważ do końca roku 2023 na pergole obowiązywać będzie rabat -15%! Kampania urodzinowa rusza już od lutego!

Prace kreatywne nad kampanią urodzinową zlecone zostały agencji brandingowej Papajastudio, która dwa lata temu z sukcesem przeprowadziła markę Bemares przez proces rebrandingu.

– Kampania urodzinowa Bemares to wspaniała okazja dla brandu, aby pokazać efektownie produkt, a po drugie, żeby zwrócić uwagę odbiorców na to, jak świetnie radzi sobie ze swoją spójną, estetyczną identyfikacją wizualną. Kampania obejmie reklamę outdoorową, internetową oraz aktywne działania w social mediach. Warto śledzić to wydarzenie – stwierdza Adam Lis, właściciel i dyrektor kreatywny Papajastudio.

1