Międzynarodowe Targi Poznańskie poinformowały, że targi zabezpieczeń Securex nie odbędą się w planowanym terminie 21-23 kwietnia.
Oto oficjalnie stanowisko MTP w tej sprawie:
Po wnikliwych konsultacjach z wystawcami, w trosce o ich bezpieczeństwo oraz z uwagi na sytuację związaną z zachorowaniami na koronawirusa w Polsce i na świecie, zarząd Grupy MTP zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz zalecanymi przez instytucje państwowe procedurami podjął decyzję o przełożeniu targów SECUREX na termin 18 – 20 listopada 2020 roku.
Nie była to decyzja łatwa, gdyż od wielu miesięcy wspólnie z naszymi partnerami ciężko pracowaliśmy na sukces tego wydarzenia. Jesteśmy jednak przekonani, że nasz wspólny wysiłek nie pójdzie na marne, a wręcz przeciwnie, dodatkowy czas jaki dzieli nas od targów, wykorzystamy do stworzenia jeszcze większej, ciekawszej i wartościowej biznesowo imprezy. Zachęcamy Państwa do wpisania nowego terminu Międzynarodowych Targów Zabezpieczeń SECUREX do kalendarzy i spotkania z nami podczas jesiennej edycji tego najważniejszego spotkania branży.
W targach Securex często biorą udział firmy z naszej branży, przede wszystkim specjalizujące się w systemach kontroli dostępu oraz w rozwiązaniach smart home. W ostatniej edycji z 2018 r. wystawcami byli m.in. koalicja Dom Bezpieczny, Fibaro, Nice, Grenton, Somfy.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".