Targi Stuttgarckie poinformowały, że najbliższa edycja targów R+T nie odbędzie się w planowanym terminie (22-26 lutego 2021 r.) Powodem tej decyzji jest niepewna sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Podano już nowy termin imprezy.
Jedne z najważniejszych targów rolet, bram i osłon zostały przesunięte na 21-25 lutego 2022 r. Jak poinformował Roland Bleinroth, dyrektor zarządzający Targów Stuttgarckich, ze względu na duże umiędzynarodowienie targów i wyjątkowo długą fazę przygotowań, nie istnieje obecnie możliwość zapewnienia wysokiej jakości tego przedsięwzięcia.

Sebastian Schmid, dyrektor ds. technologii w Targach Stuttgarckich:
Przełożeniem imprezy na 2022 rok chcemy przede wszystkim zaoferować naszym wystawcom i partnerom jak największe bezpieczeństwo planowania działań. W lutym 2022 roku producenci powinni mieć dostęp do całej sieci R+T, jaką znają i są do niej przyzwyczajeni. Cieszymy się, że wspólnie z branżą znaleźliśmy sposób na powtórzenie dotychczasowego sukcesu wiodących światowych targów.
W pierwotnym terminie targów (22-26 lutego 2021 r.) planowane jest przeprowadzenie wydarzenia online, podczas którego wystawcy będą mogli zaprezentować swoje nowości produktowe. Główną atrakcją będzie jednak przyznanie nagrody R+T Innovation Award, która będzie wydarzeniem transmitowanym na żywo.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Przełożeniem imprezy na 2022 rok chcemy przede wszystkim zaoferować naszym wystawcom i partnerom jak największe bezpieczeństwo planowania działań. W lutym 2022 roku producenci powinni mieć dostęp do całej sieci R+T, jaką znają i są do niej przyzwyczajeni. Cieszymy się, że wspólnie z branżą znaleźliśmy sposób na powtórzenie dotychczasowego sukcesu wiodących światowych targów.

