Targi Stuttgarckie poinformowały, że najbliższa edycja targów R+T nie odbędzie się w planowanym terminie (22-26 lutego 2021 r.) Powodem tej decyzji jest niepewna sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Podano już nowy termin imprezy.
Jedne z najważniejszych targów rolet, bram i osłon zostały przesunięte na 21-25 lutego 2022 r. Jak poinformował Roland Bleinroth, dyrektor zarządzający Targów Stuttgarckich, ze względu na duże umiędzynarodowienie targów i wyjątkowo długą fazę przygotowań, nie istnieje obecnie możliwość zapewnienia wysokiej jakości tego przedsięwzięcia.
Sebastian Schmid, dyrektor ds. technologii w Targach Stuttgarckich:
Przełożeniem imprezy na 2022 rok chcemy przede wszystkim zaoferować naszym wystawcom i partnerom jak największe bezpieczeństwo planowania działań. W lutym 2022 roku producenci powinni mieć dostęp do całej sieci R+T, jaką znają i są do niej przyzwyczajeni. Cieszymy się, że wspólnie z branżą znaleźliśmy sposób na powtórzenie dotychczasowego sukcesu wiodących światowych targów.
W pierwotnym terminie targów (22-26 lutego 2021 r.) planowane jest przeprowadzenie wydarzenia online, podczas którego wystawcy będą mogli zaprezentować swoje nowości produktowe. Główną atrakcją będzie jednak przyznanie nagrody R+T Innovation Award, która będzie wydarzeniem transmitowanym na żywo.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".