Targi R+T 2021: szykują się spore zmiany

Autor: PG |Data publikacji: 2018-11-16

W październiku rada doradcza targów R+T spotkała się w celu podsumowania tegorocznej edycji oraz analizy ankiet wypełnianych przez zwiedzających. Wsłuchując się w sugestie gości stuttgarckich targów zdecydowano, że w kolejnej edycji wprowadzone zostaną istotne zmiany.

Międzynarodowe Targi Rolet Bram i Osłon Przeciwsłonecznych R+T przyciągnęły w dniach 27 lutego – 3 marca 2018 r. 1025 wystawców i 65,5 tys. gości ze 149 państw. Były to kolejne wzrosty w porównaniu z poprzednią edycją wydarzenia. Wystawcy również wysoko ocenili R+T 2018 w ankietach.

Dzięki analizie struktury odwiedzających oraz czasu odwiedzania zarządcy targów dostrzegli wyraźny trend: branżowi goście wolą korzystać z targów w dni robocze. Dlatego zadecydowano, że targi R+T 2021 odbędą się w dniach 22-26 lutego (poniedziałek-piątek).

–  Planujemy nasze wydarzenie dla branży i wspólnie z branżą. Rada doradcza targów składa się z podmiotów zrzeszonych w branżowych stowarzyszeniach, takich jak  Bundesverband Rollladen + Sonnenschutz e.V., BVT Verband Tore, ITRS eV oraz wiodących producentów. Zwróciła się ona do nas z zaleceniem, a my się do niego zastosowaliśmy. Poprzez rezygnację z dnia weekendowego i dodania poniedziałku liczymy na wzrost liczby odwiedzających – mówi Sebastian Schmid, szef działu targów technologicznych w Messe Stuttgart.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.