W październiku rada doradcza targów R+T spotkała się w celu podsumowania tegorocznej edycji oraz analizy ankiet wypełnianych przez zwiedzających. Wsłuchując się w sugestie gości stuttgarckich targów zdecydowano, że w kolejnej edycji wprowadzone zostaną istotne zmiany.
Międzynarodowe Targi Rolet Bram i Osłon Przeciwsłonecznych R+T przyciągnęły w dniach 27 lutego – 3 marca 2018 r. 1025 wystawców i 65,5 tys. gości ze 149 państw. Były to kolejne wzrosty w porównaniu z poprzednią edycją wydarzenia. Wystawcy również wysoko ocenili R+T 2018 w ankietach.
Dzięki analizie struktury odwiedzających oraz czasu odwiedzania zarządcy targów dostrzegli wyraźny trend: branżowi goście wolą korzystać z targów w dni robocze. Dlatego zadecydowano, że targi R+T 2021 odbędą się w dniach 22-26 lutego (poniedziałek-piątek).
– Planujemy nasze wydarzenie dla branży i wspólnie z branżą. Rada doradcza targów składa się z podmiotów zrzeszonych w branżowych stowarzyszeniach, takich jak Bundesverband Rollladen + Sonnenschutz e.V., BVT Verband Tore, ITRS eV oraz wiodących producentów. Zwróciła się ona do nas z zaleceniem, a my się do niego zastosowaliśmy. Poprzez rezygnację z dnia weekendowego i dodania poniedziałku liczymy na wzrost liczby odwiedzających – mówi Sebastian Schmid, szef działu targów technologicznych w Messe Stuttgart.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".