Targi PSB coraz popularniejsze

Autor: |Data publikacji:

W dniach od 5 do 6 marca w Kielcach już po raz siedemnasty odbywają się targi Polskich Składów Budowlanych (PSB). To miejsce, w którym licznie reprezentowana była m.in. branża stolarki otworowej, przede wszystkim drzwi. Targi z pewnością można porównać pod względem frekwencji do dużych imprez wystawienniczych, takich jak Budma, choć ich charakter jest zupełnie inny.

Targi PSB są wystawą, która może zaskakiwać rozmachem. W bezpośrednim porównaniu do Budmy, czyli największej imprezy budowlanej w Polsce, okazuje się, że niewiele jej ustępuje. Przede wszystkim są tu stoiska niemal większości firm liczących się w branży budowlanej.

Z branży stolarki swoje stoiska miały firmy Velux, Fakro, Kronmat oraz Doorpol, KR Center, Perfectdoor, Pol-Skone, Porta, Classen, Vivento, Voster, Hörmann, Invado oraz Wiśniowski. Jeśli chodzi o dostawców komponentów, to przede wszystkim można był znaleźć wielu przedstawicieli chemii budowlanej, takich jak: Akzo Nobel, Dragon, Kabe, Bostik, Lakma, Soudal, Selena czy Sika. Pojawiło się stoisko Effectora, a także wielu firm oferujących zamocowania, jak Fischer, Klimas Wkręt-met, Kölner czy Profix. Poza tym z grupy akcesoria można było odwiedzić stoiska firm Lob, Domino, Gamet, a także Gardinia, Kuchinox, Metabo czy Stanley Black & Decker. Jak widać, targi zupełnie nie przypominają imprez lokalnych, gdzie wystawiają się małe firmy producenckie. Tutaj obecni są przedstawiciele dużych firm, którzy mają przygotowaną ofertę dla dilerów – przedstawicieli sklepów z Grupy PSB.

Idea targów polega na tym, że w roli wystawców występują dostawcy materiałów budowlanych, a gośćmi są przedstawiciele sklepów z Grupy PSB. Obie strony związane umowami z PSB spotykają się w jednym miejscu, by nawiązać relacje biznesowe. Dlatego wystawcy raczej rzadko prezentują w swoich stoiskach najnowsze rozwiązania produktowe czy starają się imponować atrakcyjnością stoiska. Tu nie o to chodzi. Liczy się atrakcyjna oferta handlowa. Firmy już przed targami umawiają się na spotkania, wyznaczają sobie godzinę i dzień. Dla dilerów, w tych dwóch dniach są przygotowane atrakcyjne oferty, stąd duża atrakcyjność targów. Firmy handlowe zawierają tu kontrakty na nowy sezon.

W tym roku prezentowało się 350 wystawców, natomiast PSB podliczyło, że w targach uczestnictwo zapowiedziało ok. 5,4 tys. osób. Kontrakty, które zawierane są między firmami a handlowcami zapisywane są na bieżąco w systemie, dlatego PSB ma aktualną informację, jakie są wartości umów. Po pierwszym dniu targów wiadomo było, że kwota jest wysoka. Przypomnijmy, że w minionym roku zawarte były umowy o wartości 374 mln zł., natomiast wystawę odwiedziło ok. 5 tys. osób.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.