Inteligencja branżowa

Inteligencja branżowa

Z  badania KFcati wynika, że ok. 20 proc. menedżerów branży stolarki regularnie czytuje co najmniej jedno czasopismo i jeden serwis internetowy poświęcony oknom, drzwiom lub bramom. Na tle badań ogólnopolskich to bardzo dobry wynik.

Czytaj dalej
Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy

Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy

Choć produkcja okien i drzwi w Polsce wzrosła o ponad 4 proc. w 2018 r., to wyniki mogły być znacznie lepsze. Co stanęło na przeszkodzie, by stolarka mogła rozwijać się w szybszym tempie? Więcej na ten oraz inne ważne dla branży tematy usłyszą uczestnicy Forum 100, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warszawie.

Czytaj dalej
MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja

Czytaj dalej
Menedżerowie czytają Forum Branżowe

Menedżerowie czytają Forum Branżowe

W połowie grudnia 2018 r. agencja badawcza KFcati przeprowadziła ankietę wśród menedżerów firm produkujących wyroby stolarki budowlanej. Zapytała w niej m.in. o to, jakie czasopisma i portale są im znane i które czytają. Z badania wynika, że najbardziej znanymi i czytanymi są media wydawnictwa Forum Branżowe.

Czytaj dalej
Okna dobre, bo… polskie

Okna dobre, bo… polskie

Joanna Jabłczyńska, aktorka, prawnik, tancerka i kobieta wielu talentów, ceniąca polskie okna, będzie gościem grudniowego, świątecznego wydania miesięcznika Forum Branżowe.

Czytaj dalej
Przepis na dobrą imprezę

Przepis na dobrą imprezę

Michał Dudziak, prezes zarządu G-U Polska, udzielił wywiadu redakcji Forum Branżowe, w którym dzieli się m.in. swoimi spostrzeżeniami z OFS na Narodowym.

Czytaj dalej
Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..

Czytaj dalej
Związek POiD bardziej kobiecy

Związek POiD bardziej kobiecy

Z Magdaleną Cedro-Czubaj, szefową marketingu Oknoplast Group, członkiem zarządu Związek POiD o tym, co do branży mogą wnieść kobiety, jak…

Czytaj dalej