Centrum Analiz Branżowych już po raz dziesiąty wręczyło przedsiębiorstwom branży okienno-drzwiowej tytuły Lidera Rynku Stolarki. Tym razem spośród ponad setki firm nominowanych do tego tytułu nagrodzono 16 tych, które w sezon 2018 weszły z największymi przychodami ze sprzedaży. Uroczystość wręczenia Certyfikatów Liderom odbyła się w dniu 18 października 2018 roku podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki na PGE Narodowy w Warszawie.
Ranking Liderów Rynku Stolarki powstaje co roku na bazie wyników sprzedażowych minionego sezonu. Jedynym kryterium rankingu jest wartość produkcji w przypadku firm produkcyjnych oraz wartość dostaw dla polskich producentów w przypadku dostawców dla tego przemysłu. Zadaniem Centrum Analiz Branżowych jako twórcy Rankingu jest jedynie zebranie wiarygodnych informacji i zestawienie wyników sprzedażowych. Na tej podstawie CAB ogłasza, która firma zakończyła rok z największą sprzedażą w swoim segmencie i wręcza jej stosowny Certyfikat.
Liderami Rynku Stolarki w roku 2018 zostali:
Producenci wyrobów gotowych
» Okna z tworzyw sztucznych:
» Okna dachowe:
» Ślusarka aluminiowa:
» Drzwi drewniane:
» Drzwi metalowe:
» Bramy:
Dostawcy komponentów do produkcji
» Systemy aluminiowe:
» Systemy tworzywowe:
» Szyby zespolone:
» Okucia:
» Wzmocnienia:
» Uszczelki:
» Farby i lakiery:
» Systemy roletowe:
» Automatyka:
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".