Sukces konferencji #ŚladWłamania

Autor: PG |Data publikacji: 2019-06-15

Minął ponad tydzień od konferencji prasowej, organizowanej wspólnie przez skupiający wiele firm z branży Program Dom Bezpieczny, Komendę Stołeczną Policji i Służbę Więzienną na temat włamań oraz aspektów psychologicznych dla ich ofiar. Informacje na ten temat pojawiły się w czołowych mediach.

Konferencja #ŚladWłamania odbyła się 7 czerwca 2019 r. w Wydziale Doskonalenia Zawodowego Komendy Stołecznej Policji w Piasecznie. Dziennikarze zostali dowiezieni na miejsce wydarzenia… więźniarką. Na miejscu przedstawiciele mediów mogli zobaczyć kryminalistyka przy pracy nad zbieraniem śladów po zaaranżowanym włamaniu, zobaczyć pracę psa policyjnego, porozmawiać z psychologiem i wysłuchać historii ofiary włamania do domu.

Konferencja odbiła się szerokim echem w polskich mediach. Informacje na ten ważny społecznie temat zostały opublikowane m.in. w serwisie internetowym Onet.pl i Fakt.pl. Przedstawiciele Domu Bezpiecznego byli też zapraszani na antenę m.in. Polskiego Radia, TVP Warszawa oraz Polsat Rodzina. Do koordynatorów programu spływają też kolejne zaproszenia do audycji radiowych i telewizyjnych. Również największy polski dziennik Fakt opublikował artykuł na temat włamań i ich psychologicznych skutków.

Ten ostatni przykład najlepiej pokazuje skuteczność działań medialnych koalicji Dom Bezpieczny. Tabloid ma ponad 350 tys. nakładu, a firma specjalizująca się w monitoringu mediów wyceniła ekwiwalent reklamowy publikacji (wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na dany przekaz, gdyby był reklamą) na niemal 140 tys. zł!

Więcej na temat akcji #ŚladWłamania oraz inaugurującej ją konferencji mówimy w piątym odcinku podcastu Branżowisko:

Koalicję Dom Bezpieczny tworzą liderzy branżowi, instytucje publiczne, stowarzyszenia i instytuty, dzięki czemu posiada reprezentatywne grono opiniotwórczych i wiarygodnych ekspertów ds. bezpieczeństwa. Do koalicji należą 24 firmy, w tym bardzo wielu przedstawicieli branży stolarki otworowej i automatyki. Celem Domu Bezpiecznego jest obalanie mitów o bezpieczeństwie oraz wskazywanie skutecznych metod zabezpieczania się przed włamaniem, pożarem czy innymi zdarzeniami zagrażającym naszemu życiu i zdrowiu.

Zobacz również

NSG Group wyraźnie odczuwa skutki pandemii

NSG Group wyraźnie odczuwa skutki pandemii

NSG Group podało, że pandemia koronawirusa będzie miała duży wpływ na wyniki koncernu. Szczególnie widoczny spadek jest z branży motoryzacyjnej od polowy marca.

Cała branża stolarki spotkała się online!

Cała branża stolarki spotkała się online!

Blisko 200 zaintersowanych, ponad 140 wytrwałych uczestników "na żywo", 12 premierowych produktów i owocne, merytoryczne dyskusje – to bilans pierwszego, ponad dwugodzinnego webinarium, przeprowadzonego przez Forum Branżowe.

Wiosenne rabaty nawet do 40 procent !

Wiosenne rabaty nawet do 40 procent !

Producenci stolarki otworowej szukają nowych sposobów na sprzedaż swoich produktów w dobie pandemii i związanych z nią obostrzeń. Stąd nowe promocje zachęcające inwestorów do zakupu produktów online i kuszenie ich atrakcyjnymi rabatami.

1