Stollar otworzył nowy showroom. Jest to przestrzeń, na której zgromadzone zostały rozwiązania producenta działające w systemie smart.
Stollar otworzył 1 lipca w Suwałkach nowy showroom – Stollar Smart. Jak nazwa wskazuje, są tam produkty przystosowane do instalacji w inteligentnym budownictwie. Na powierzchni 300 m2 zaprezentowana została stolarka, którą można sterować także za pomocą aplikacji. Jest to, jak przyznaje producent, wystawa interaktywna. Przed otwarciem wystawy, firma przez wiele miesięcy prowadziła testy urządzeń. W showroomie znajdują się między innymi drzwi tarasowe HS o powierzchni 13 m2, którymi można sterować za pomocą aplikacji, a także prezentowane są różne rozwiązania z zakresu kontroli dostępu.
Nowe miejsce w Suwałkach przygotowane jest pod kątem potrzeb klienta indywidualnego. Stollar chce im zaprezentować, że rozwiązania smart nie są drogie, a dzięki ich instalacji można zaoszczędzić energię, np. na światło czy ogrzewanie. Firma wykorzystywać będzie tę przestrzeń także do przeprowadzania szkoleń dla swoich odbiorców oraz prezentacji dla partnerów handlowych, również z zagranicy. Podczas otwarcia w sobotę, 1 lipca gości po salonie oprowadzał robot Pepper.
Zobacz również
Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku
Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.
Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku
Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.
Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi
Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.