Stolarka otworowa w USA z wysokimi przyrostami

Red.: AK |Data publikacji: 2020-08-18

Działające na terenie USA firmy z branży stolarki otworowej, zwłaszcza te zajmujące się sprzedażą i montażem, rok w rok osiągają imponujące wyniki finansowe. Tym samym znajdują się wśród najszybciej rosnących firm sektora prywatnego w kraju.

Amerykański magazyn Inc. co roku publikuje prestiżowy ranking najszybciej rozwijających się prywatnych przedsiębiorstw w USA. Pod uwagę brany jest udokumentowany wzrost z ostatnich trzech lat. W najnowszym, właśnie opublikowanym rankingu, znalazło się dziesięć przedsiębiorstw związanych z rynkiem drzwi i okien.

Na najwyższej pozycji wśród sprzedawców drzwi i okien znalazła się firma Heartland Roofing, Siding and Windows z Ohio. Firma odnotowała wzrost o 331 proc. w ciągu trzech lat i z tym wynikiem zadebiutowała na 1345 miejscu listy. 

Pozostałe, obecne na liście firmy z branży, gościły już na niej wielokrotnie, niekiedy rok w rok. Weterani zestawienia to Power Home Remodeling z Pensylwanii, firma notowana każdego roku od 2010, w tym roku ze wzrostem 90-procentowym. Kolejna, to pochodząca z Wirginii firma Exterior Medics in Springfield, która osiągnęła wzrost o 116 proc. i pojawia się w rankingu co roku od 2015.

Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Zobacz również

Niewymuszony optymizm producentów okien

Niewymuszony optymizm producentów okien

Są firmy, które nie tylko nie narzekają, ale wręcz z wielkim optymizmem inwestują w nowe maszyny i linie produkcyjne. Tylko w ciągu ostatniego miesiąca dotarło do nas kilkanaście takich informacji. Przedstawiamy niektóre z nich.

Najlepsze wpisy z Pressroomu

Najlepsze wpisy z Pressroomu

Przedstawiamy subiektywną listę najciekawszych wieści z firm, które opublikowaliśmy w ostatnim czasie. Jednocześnie zapraszamy do lektury całego działu Pressroom, w którym można odkryć jeszcze więcej ciekawych treści.

Jak klienci indywidualni w Polsce kupują okna?

Jak klienci indywidualni w Polsce kupują okna?

Centrum Analiz Branżowych przygotowało nowy raport, który sprawdza, jak Polacy kupują okna. Analizie poddano ścieżki zakupowe inwestorów indywidualnych, od pojawienia się potrzeby, aż po wrażenia po zakupie.

1