Stoch i Kubacki z logo producenta bram i drzwi

Autor: RK |Data publikacji: 2019-01-05

Nie najlepiej wiodło się polskim skoczkom w konkursie Czterech Skoczni: na zakończenie turnieju Kubacki uplasował się na czwartym, a Stoch szóstym miejscu. Wygrał rewelacyjny Japończyk Ryoyu Kobayashi. Ale wygrała też firma Hörmann wszechobecna na tych zawodach. Niemiecki producent bram i drzwi podjął się bowiem sponsorowania tego Turnieju oraz kilku innych zawodów, m.in. w Zakopanem 19-20 stycznia 2019.

Firma sponsorowała dotychczas zawody biathlonowe – teraz doszły również skoki narciarskie. Zarezerwowany przez Hörmanna na 4 lata pakiet sponsorski obejmuje nie tylko logo na plastronach zawodników, ale też obecność reklamową na bandach wokół skoczni, w spotach reklamowych oraz na dmuchanych nośnikach itp.

Dzięki współpracy z organizatorami skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata logo Hörmann dociera do milionów widzów telewizji na całym świecie. W ubiegłym sezonie wszystkie cztery konkursy Turnieju Czterech Skoczni oglądały w sumie 74 miliony telewidzów na całym świecie, w tym 25 milionów, a więc ponad jedną trzecią, stanowili widzowie z Polski.

Zakończenie turnieju miało miejsce w niedzielę na skoczni w Bischofshofen. Z Hörmannem natomiast będzie można się spotkać już tydzień po tym, na targach BAUMonachium, gdzie firma mieć będzie swoją ekspozycję.

Zobacz również

Robyg już w standardzie proponuje inteligentne mieszkania

Robyg już w standardzie proponuje inteligentne mieszkania

Robyg ogłosił, że w 2020 r. rozpocznie budowę miniapartamentów. Mieszkania w standardzie, bez dodatkowych opłat, będą wyposażone w technologię smart home.

Wyniki Grupy Roto poniżej oczekiwań

Wyniki Grupy Roto poniżej oczekiwań

Grupa Roto podała wyniki finansowe z trzech pierwszych kwartałów 2019 r. Wzrosty, w porównaniu do 2018 r., są minimalne i poniżej prognozowanego poziomu.

W PSB o 8 proc. wzrosła tegoroczna sprzedaż

W PSB o 8 proc. wzrosła tegoroczna sprzedaż

PSB podało wyniki ze sprzedaży za III kwartały. Przychody partnerów firmy wyniosły 5,3 mld zł i były wyższe o 8 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Od maja dało się jednak zaobserwować w sieci niższą dynamikę wzrostu przychodów.