Stoch i Kubacki z logo producenta bram i drzwi

Autor: |Data publikacji:

Nie najlepiej wiodło się polskim skoczkom w konkursie Czterech Skoczni: na zakończenie turnieju Kubacki uplasował się na czwartym, a Stoch szóstym miejscu. Wygrał rewelacyjny Japończyk Ryoyu Kobayashi. Ale wygrała też firma Hörmann wszechobecna na tych zawodach. Niemiecki producent bram i drzwi podjął się bowiem sponsorowania tego Turnieju oraz kilku innych zawodów, m.in. w Zakopanem 19-20 stycznia 2019.

Firma sponsorowała dotychczas zawody biathlonowe – teraz doszły również skoki narciarskie. Zarezerwowany przez Hörmanna na 4 lata pakiet sponsorski obejmuje nie tylko logo na plastronach zawodników, ale też obecność reklamową na bandach wokół skoczni, w spotach reklamowych oraz na dmuchanych nośnikach itp.

Dzięki współpracy z organizatorami skoków narciarskich w ramach Pucharu Świata logo Hörmann dociera do milionów widzów telewizji na całym świecie. W ubiegłym sezonie wszystkie cztery konkursy Turnieju Czterech Skoczni oglądały w sumie 74 miliony telewidzów na całym świecie, w tym 25 milionów, a więc ponad jedną trzecią, stanowili widzowie z Polski.

Zakończenie turnieju miało miejsce w niedzielę na skoczni w Bischofshofen. Z Hörmannem natomiast będzie można się spotkać już tydzień po tym, na targach BAU w Monachium, gdzie firma mieć będzie swoją ekspozycję.

Zobacz również

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro zamknie zakłady w Europie

Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem

Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)

Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.