Grupa Deceuninck ma nowego prezesa na Europę. Został nim od 1 października Stijn Vermeulen. W polskim oddziale bez zmian.
Nowy CEO Europe – Stijn Vermeulen przejmie stanowisko, które tymczasowo piastował Francis Van Eeckhout. Ustępujący prezes rozpoczął w firmie proces integracji oddziałów w krajach Europy Zachodniej i Środkowej. Nowy szef będzie te działania kontynuował.
Zmiany w Deceuninck polegają na tym, że firma, jak podaje w oświadczeniu „przejdzie na jedną, wspólną platformę produktową w Europie”. Przedsiębiorstwo, jak informowało już wcześniej, zamierza ujednolicić dwie marki produktowe – odejść od Inoutic, a posługiwać się jedynie nazwą Deceuninck. Firma planuje zakończyć te zmiany do terminu targów Fensterbau Frontale w 2020 r.

Stijn Vermeulen zdobył duże doświadczenie na stanowiskach menadżerskich. Pracował w firmach związanych z szeroko pojętym budownictwem, m.in. był kierownikiem produkcji wytłaczania PCW, kierownikiem badań i rozwoju, ds. operacyjnych, a także uczestniczył w tworzeniu start-upów w krajach Unii Europejskiej i w USA. Ma 37 lat i dyplom z chemii Uniwersytetu w Gandawie.
Jak dowiedzieliśmy się w Deceuninck, w związku z nominacją Stijna Vermeulena na CEO Europe, w zarządzie polskiego oddziału nie zaszły żadne zmiany. Na przyszły tydzień umówieni jesteśmy z kierownictwem Deceunincka w Polsce na rozmowę o kierunku rozwoju oferty tej firmy i zmianach w podejściu rynkowym. Zapytamy m.in. o plany rozwoju systemów aluminiowych i wdrażaniem rozwiązań BIM. Relację z tego spotkania zamieścimy w listopadowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe. Zachęcamy gorąco do lektury.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.