Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Autor: |Data publikacji:

Grupa Kapitałowa Sanok Rubber podała wyniki ze sprzedaży za trzy kwartały. Spółka odnotowała przychody  w wysokości 804,9 mln zł w porównaniu do 762,3 mln w roku ubiegłym.

Grupa Kapitałowa Sanok Rubber opublikowała właśnie raport za III kwartały. Wartość sprzedaży rośnie, widać to po wynikach za 9 miesięcy, ale i z ostatniego kwartału. Od lipca do września spółka odnotowała przychód w wysokości 265,2 mln zł w porównaniu do 254,7 mln w roku 2018. Natomiast spada wartość zysku netto. W okresie od stycznia do końca września w tym roku wyniósł on 35,3 mln zł, a w roku poprzednim był to wynik 53,6 mln zł. W trzecim kwartale firma podaje, że zysk netto wyniósł 8,4 mln zł, a w roku ubiegłym była to kwota 18,5 mln zł.

Jeśli chodzi o segment budownictwa, czyli przede wszystkim sprzedaż uszczelek do produkcji okien i drzwi, to w okresie od stycznia do końca września przychód wyniósł 88,2 mln zł, w roku ubiegłym był to wynik 80 mln zł. Oznacza to, że sprzedaż uszczelek wzrosła w ciągu 3 kwartałów wartościowo o 10 proc. Co ciekawe, segment budownictwa stanowi 15,3 proc. udziału w sprzedaży Grupy Kapitałowej Sanok Rubber.

Ponadto w raporcie kwartalnym zarząd informuje o strategicznych celach Grupy. Jednym z nich jest „przeorientowanie segmentu budownictwa na nowe produkty dające większy potencjał wzrostu”. Być może zatem niedługo okaże się, że Sanok Rubber wprowadzi na rynek innowacyjny produkt z dziedziny uszczelek do stolarki.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".