Stabilny wzrost na rynku pergoli aluminiowych

Autor: |Data publikacji:

Wartość globalnego rynku pergoli aluminiowych będzie w kolejnych latach rosła o niecałe 5 proc. rocznie do 2031 r.

Prognozy dla branży pergoli aluminiowych są pozytywne. Według raportu Business Research Insights, wartość rynku w 2021 r. wyniosła 209,9 mln dolarów. Natomiast do 2027 r. osiągnie ona 271,5 mln dolarów, a do 2031 r. będzie to 322,2 mln dolarów. Z kolei średnia roczna stopa wzrostu ma wynieść 4,38 proc.

Fot. Renson

Prognozy dla rynku pergoli

Prognozowany poziom wzrostu według analityków może wskazywać, że popyt na pergole wrócił do wielkości sprzed pandemii. W tym czasie bowiem niezwykle wzrosła sprzedaż osłon praktycznie na wszystkich globalnych rynkach, jeśli porównamy dane do okresu sprzed Covid-19. Z drugiej strony branża pergoli w trakcie pandemii doświadczyła wielu trudności, takich jak zerwanie łańcuchów dostaw, kłopoty z dostępnością surowców do produkcji czy braki siły roboczej. Eksperci szacują jednak, że w najbliższych latach popyt na osłony, w tym pergole będzie rósł. Wzrostu sprzedaży należy się spodziewać szczególnie w USA, krajach Unii Europejskiej i Chinach.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".