Czwarta edycja konferencji Projekt BMS 2019 zgromadzi przedstawicieli branży automatyki budynkowej, branży nieruchomości i nowych technologii, użytkowników, zarządców nieruchomości, projektantów, integratorów i inwestorów. Impreza odbędzie się w dniach 6-7 listopada w Folwarku Łochów.
Integracja branży, możliwość nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń to obok merytoryki najistotniejsza płaszczyzna konferencji. Do najważniejszych tematów tegorocznej edycji konferencji należą:
- Rynek Smart Building wobec zagrożeń cyberbezpieczeństwa.
- Cloud Computing i Big Data w rozwoju systemów automatyki budynkowej.
- Multimedia Plus – wartość dodana nieruchomości czy wartość konieczna?
- BMS-zarządzanie danymi w odniesieniu do ekologii, ergonomii i oszczędności.
Konferencję otworzy prelekcja eksperta. Tym razem będzie nim znany z wystąpienia podczas tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Forum Stolarki Marcin Popkiewicz, analityk megatrendów, ekspert i dziennikarz. W swojej prelekcji odpowie na pytanie jak zostać beneficjentem otaczających nas zmian technologicznych, a nie ich ofiarą, jak zrozumieć światowe megatrendy i uwzględnić je w naszej wizji przyszłości i w działaniach.
Wśród tegorocznych prelegentów jest również m.in. Karol Klos, twórca programu społecznego Dom Bezpieczny. Weźmie on udział w panelu dyskusyjnym „PropTech – cyrk innowacji czy faktyczna szansa na przewagę konkurencyjną?”.
Forum Branżowe jest patronem medialnym konferencji Projekt BMS 2019
Zobacz również
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.


