Z nowym impetem rusza Krispol 1. Liga

Autor: AK |Data publikacji: 2019-09-11

We wtorek 10 września odbyła się konferencja Polskiej Ligi Siatkówki zarządzającej rozgrywkami krajowymi oraz firmy KRISPOL. Na spotkaniu w siedzibie PLS zaprezentowano nowy logotyp rozgrywek 1. Ligi oraz oczywiście sponsora tytularnego, którym został producent stolarki z Wrześni.

Spotkanie otworzył rzecznik PLS i wspólnie z prezesem, Pawłem Zagumnym, zaprezentowali firmę KRISPOL jako swojego nowego partnera, dzięki któremu zaplecze najwyższej klasy rozgrywkowej ma jeszcze lepiej być przygotowane do pościgu za krajową czołówką. Drugim z bohaterów konferencji był prezes zarządu firmy KRISPOL – Pan Karol Krysiński, który bardzo skromnie wypowiadał się tak o swojej firmie, jak i jej zaangażowaniu marketingowemu. Podkreślił jednak wyraźnie, że „firma KRISPOL to gra zespołowa, tak jak siatkówka. Natomiast emocje sportowe są najlepszym nośnikiem reklamy”. Prezes Krysiński przypomniał także o zaangażowaniu firmy w marketing przy okazji Mistrzostw Świata w siatkówkę, żużel czy lokalną drużynę APP KRISPOL Września, która nota bene ubiegły sezon zakończyła na 3-miejscu zaplecza Plus Ligi.

Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów. Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie. Firma Krispol zatrudnia już kilkaset osób, myślę, że na polskim rynku jest już bardzo dobrze rozpoznawana, staramy się znaleźć swoich partnerów także na rynkach zagranicznych – komentował prezes zarządu KRISPOL.

O współpracy z marką KRISPOL mówił również prezes PLS  Paweł Zagumny: Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora. Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych. W nowym sezonie Krispol 1. Ligi planujemy jedną bądź więcej transmisji w Polsacie Sport. Będziemy grali systemem play-off 1–8, zagramy najnowszym modelem piłek firmy Mikasa. Nowością będzie także Puchar 1. Ligi, zwycięzcy zdobędą trofeum a także awansują do ćwierćfinału Pucharu Polski – stwierdził prezes PLS Paweł Zagumny.  

Nie da się ukryć, że KRISPOL jest jedną z najbardziej aktywnych w marketingu sportowym firm, a ich hasło #sportmamywDNA nie jest pustym sloganem i znajduje odzwierciedlenie na krajowych arenach sportowych.

Producent korzystając z okazji, że na miejscu pojawili się wszyscy dziennikarze z najważniejszych branżowych tytułów zaprezentował także premierowo film wizerunkowy. Jego omówienie z całą pewnością w najbliższym, dziewiętnastym odcinku podcastu Branżowisko.

Co ciekawe, na drugim szczeblu krajowym występuje aż 5 klubów, które wspierają firmy naszej branży. Oprócz wspomnianego Krispolu Września są to Lechia Tomaszów Mazowiecki, którego wspiera firma Hilak Bramy, zespół KPS Siedlce (Nowak Dom), a także dwie drużyny z Częstochowy – Norwid i AZS. Co ciekawe mają one tego samego sponsora, producent szkła Stolzle wspiera oba kluby. Ponadto w sponsoring Norwida angażuje się firma Fenster. Nieco dawniej, tuż przed zawiązaniem zawodowej ligi, w latach 1997-2000 na zapleczu występowała Stolarka Wołomin, która swoje mecze rozgrywała w podwarszawskim Radzyminie. Jednak w roku 2002 – po awansie do najwyższej klasy rozgrywkowej, klub upadł po wypowiedzeniu umowy przez Stolarkę Wołomin S.A., a jego licencję przejął klub z Sosnowca.

Więcej o zaangażowaniu firm naszej branży w sport: