Smart home intensywnie reklamowany w Polsce

Red.: PG |Data publikacji: 2019-04-10

Dobra wiadomość dla dystrybutorów automatyki domowej marek Somfy i Nice. Obie firmy zdecydowały się na przeprowadzenie w Polsce dużych kampanii reklamowych, które mają przekonać Polaków do rozwiązań z zakresu smart home.

Somfy w telewizji

Kampania reklamowa Somfy wystartowała 8 kwietnia i obejmuje szerokozasięgowe stacje telewizyjne (m.in. Polsat, TVN, TVP oraz nowe kanały naziemne i tematyczne z oferty Premium TV) oraz sponsoring na antenie radia RMF FM. Nacisk położono na emisję 15-sekundowych spotów reklamowych oraz tablic sponsorskich przed wybranymi programami. Za kreację oraz realizację spotów reklamowych odpowiedzialne było francuskie studio filmowe Alunites. Planowanie oraz zakup mediów to z kolei zadanie, które postawiono przed domem mediowym Infinity Media.

To już kolejna kampania reklamowa w środkach masowego przekazu w Polsce. Decyzja o wejściu w komunikację masową wiązała się z upowszechnieniem technologii, wzrostem mobilności Polaków, a w konsekwencji potrzebą szerokiej komunikacji korzyści płynących z  inteligentnej automatyki domowej – mówi Aleksandra Pyziak, marketing manager Somfy.

Budowanie globalnej rozpoznawalności marki

Atuty automatyki domowej postanowiła również zareklamować firma Nice. Polska jest jednym z pięciu kluczowych europejskich rynków, w którym przeprowadzona zostanie kampania, obejmująca m.in. internet, pisma wnętrzarskie oraz lotniska. Jest to pierwsza akcja reklamowa Nice o międzynarodowym charakterze (kampania przeprowadzana jest również w Niemczech, Włoszech, Francji, Hiszpanii oraz Brazylii. Za koncepcję kreatywną odpowiada Agencja Ogilvy – WPP Group, a za stronę wizualną Rankin.

W 2018 roku firma Nice zakupiła pięć przedsiębiorstw, w tym polską firmę Fibar Group. Działania te miały na celu wzbogacenie oferty o nowe technologie i produkty. – Pozyskanie wielu brandów pociąga za sobą działania mające na celu budowanie synergii, konsolidacji oraz wykorzystaniu potencjału cross sellingu. W tej sytuacji zbudowanie globalnej rozpoznawalności marki
i jednolitego wizerunku na całym świecie jest wręcz koniecznością –
tłumaczy Adam Krużyński, Dyrektor ds. Sprzedaży w Grupie Nice.

Zobacz również

Fakro na własny koszt bada swoich pracowników

Fakro na własny koszt bada swoich pracowników

Fakro w ostatnich dniach wykryło wśród pracowników koronawirusa. Firma przeprowadziła na własny koszt badania - łącznie było ich niemal 100.

Czy okna wypełnione wodą zrewolucjonizują rynek?

Czy okna wypełnione wodą zrewolucjonizują rynek?

System WFG (“water-filled glass”), którego kluczowym elementem jest wypełnione wodą okno, przeszedł już pierwsze analizy i testy praktyczne. Ogłoszono rozpoczęcie...

SunRoof dla prądu ze słońca

SunRoof dla prądu ze słońca

SunRoof tworzy dachy solarne 2w1 i innowacyjne fasady, które produkują ekologiczną energię elektryczną bez instalowania tradycyjnych paneli fotowoltaicznych. Po sukcesie w Szwecji, obecnie podbija rynek polski i nie tylko.

1