Compremum, właściciel marki Slonawy zaprezentował wyniki za III kwartał tego roku. Spółka ogólnie zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży.
Compremum podliczyło, że w okresie od stycznia do końca września narastające przychody ze sprzedaży wyniosły 167,65 mln zł w stosunku do 140,98 mln zł. Jeśli chodzi o zysk z działalności operacyjnej, to jest on niższy, w bieżącym roku – w omawianym okresie wyniósł on 29,04 mln zł w porównaniu do 31,6 mln zł. Z kolei w trzecim kwartale, w okresie od lipca do końca września, przychody wyniosły 60,74 mln zł w porównaniu do 49,12 mln zł w roku 2021. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł z kolei 8,05 mln zł w porównaniu do 13,5 mln zł.
Spółka podaje również wyniki w segmencie stolarki otworowej. W okresie od stycznia do końca września przychody ze sprzedaży dla klientów zewnętrznych wyniosły 22,68 mln zł, a zysk brutto wyniósł 1,01 mln zł. W roku 2021 w okresie analogicznym wynik ze sprzedaży to 19,97 mln zł, natomiast zysk brutto wyniósł 2,77 mln. Spółka informuje, że systematycznie rośnie liczba zapytań, a także wiele projektów jest w fazie negocjacji. Generalnie, w okresie dziewięciu miesięcy tego roku przychody z segmentu stolarki stanowiły 13,5 proc. całej sprzedaży.

Firma podkreśla, że znacząco wzrosła, w porównaniu do zeszłego roku, sprzedaż do kluczowego klienta w Stanach Zjednoczonych. Największą popularnością cieszą się tam drzwi wewnętrzne i tarasowe typu HS.
Compremum informuje, że:
W związku ze stopniowym wzrostem skali działalności w zakresie produkcji stolarki otworowej Grupa aktywnie poszukuje finansowania służącego sprawniejszej możliwości produkcji zamówień realizowanych dla kluczowego odbiorcy w Stanach Zjednoczonych.
30 czerwca w Compremum zmienił się skład zarządu. Prezesem zarządu został Paweł Piotrowski, zastąpił on Łukasza Fojta, który przeszedł na stanowisko wiceprezesa zarządu i zastąpił tym samym Michała Ulatowskiego. Drugim wiceprezesem został Radosław Załoziński, który zastąpił Pawła Piotrowskiego.
Tagi
CompremumHSŁukasz FojtMichał UlatowskiPaweł PiotrowskiRadosław ZałozińskiSłonawyStany Zjednoczonestolarka drewnianawyniki handloweZobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.