Compremum, właściciel marki Slonawy zaprezentował wyniki za III kwartał tego roku. Spółka ogólnie zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży.
Compremum podliczyło, że w okresie od stycznia do końca września narastające przychody ze sprzedaży wyniosły 167,65 mln zł w stosunku do 140,98 mln zł. Jeśli chodzi o zysk z działalności operacyjnej, to jest on niższy, w bieżącym roku – w omawianym okresie wyniósł on 29,04 mln zł w porównaniu do 31,6 mln zł. Z kolei w trzecim kwartale, w okresie od lipca do końca września, przychody wyniosły 60,74 mln zł w porównaniu do 49,12 mln zł w roku 2021. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł z kolei 8,05 mln zł w porównaniu do 13,5 mln zł.
Spółka podaje również wyniki w segmencie stolarki otworowej. W okresie od stycznia do końca września przychody ze sprzedaży dla klientów zewnętrznych wyniosły 22,68 mln zł, a zysk brutto wyniósł 1,01 mln zł. W roku 2021 w okresie analogicznym wynik ze sprzedaży to 19,97 mln zł, natomiast zysk brutto wyniósł 2,77 mln. Spółka informuje, że systematycznie rośnie liczba zapytań, a także wiele projektów jest w fazie negocjacji. Generalnie, w okresie dziewięciu miesięcy tego roku przychody z segmentu stolarki stanowiły 13,5 proc. całej sprzedaży.

Firma podkreśla, że znacząco wzrosła, w porównaniu do zeszłego roku, sprzedaż do kluczowego klienta w Stanach Zjednoczonych. Największą popularnością cieszą się tam drzwi wewnętrzne i tarasowe typu HS.
Compremum informuje, że:
W związku ze stopniowym wzrostem skali działalności w zakresie produkcji stolarki otworowej Grupa aktywnie poszukuje finansowania służącego sprawniejszej możliwości produkcji zamówień realizowanych dla kluczowego odbiorcy w Stanach Zjednoczonych.
30 czerwca w Compremum zmienił się skład zarządu. Prezesem zarządu został Paweł Piotrowski, zastąpił on Łukasza Fojta, który przeszedł na stanowisko wiceprezesa zarządu i zastąpił tym samym Michała Ulatowskiego. Drugim wiceprezesem został Radosław Załoziński, który zastąpił Pawła Piotrowskiego.
Tagi
CompremumHSŁukasz FojtMichał UlatowskiPaweł PiotrowskiRadosław ZałozińskiSłonawyStany Zjednoczonestolarka drewnianawyniki handloweZobacz również
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.


