Śląska Fabryka Okien KNS zaliczyła 2021 r. do bardzo udanych pod względem sprzedaży. Firma notowała wzrost wartości przychodów, ale i wolumenu.
Zakończony właśnie rok był dla Śląskiej Fabryki Okien KNS rekordowy pod kątem sprzedaży. Firma podliczyła, że odnotowała wzrost wolumenu sprzedaży okien o ok. 15 proc. w stosunku do roku 2020. Jeśli chodzi o wartość sprzedaży, to była ona znacznie wyższa, jednak wynika ona częściowo ze wzrostu cen m.in. komponentów do produkcji. Firma podliczyła, że w 2021 roku okno podrożało średnio o 30 proc. w stosunku do 2020 r.
W 2021 r. KNS Śląska Fabryka Okien dużo inwestowała w moce produkcyjne. Firma rozbudowała i powiększyła o 100 proc. halę do produkcji okien z PCW. Producent zbudował również dwa magazyny wyrobów gotowych, a także postawił nową halę do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma inwestuje również w automatyzację.
Andrzej Woźniczka, dyrektor handlowy w Śląskiej Fabryce Okien KNS tłumaczy:
Produkcja okien z PCW będzie w pełni zautomatyzowana, zainstalowana zostanie nowa linia, specjalnie zaprojektowana dla KNS. Dzięki niej produkcja odbywać się będzie od początku do końca w pełni automatycznie. Zainstalowane będą także roboty do szklenia, a produkcja zintegrowana będzie z magazynem, który także będzie automatycznie zarządzany.
Tagi
Andrzej Woźniczkaautomatyzacja produkcjiinwestycjeKNS Śląska Fabryka Okienokna z PCWślusarka aluminiowawyniki 2021wyniki handloweZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".