Ślady włamań już w mediach

Autor: RK |Data publikacji: 2019-06-07

We współpracy z Policją i Służbą Więzienną program Dom Bezpieczny rozpoczął dzisiaj kolejny etap pracy nad budowaniem świadomości zagrożenia włamaniem. „Ślad włamania” to temat spotkania z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, którzy wcielają się w rolę śledczych, szukając śladów działalności włamywaczy. Bo jedna rzecz to zabezpieczyć się przed włamaniem, a druga, to potrafić się odnaleźć, gdy do takiego włamania już dojdzie – mówili przedstawiciele Programu w dzisiejszym porannym paśmie informacyjnym TVP.

Włamywacze pozostawiają po sobie wiele śladów. Odciski palców, uszkodzone okna i drzwi, bałagan w domu, ale przede wszystkim ślad w psychice swoich ofiar – mówią do dziennikarzy. – Najbezpieczniejsze miejsce na świecie, rodzinny dom, staje się miejscem, do którego wtargnął przestępca; chodził po pokoju dziecka, dotykał prywatnych rzeczy domowników i… pozostawił trwały ślad w ich świadomości. I właśnie po to, żeby nie przeżywać takiej traumy, warto wcześniej zabezpieczyć swój dom – dodają.

Więcej na temat zabezpieczeń znaleźć można będzie w dzisiejszej prasie, programach telewizyjnych i na portalach. W każdym czasie natomiast sięgnąć można po informacje na portalu DomBezpieczny.com. Tam także znajduje się lista Salonów Bezpiecznych – miejsc, w których spotkać można doradców w zakresie zabezpieczeń.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.