Sieć Mrówka w I kwartale notuje ponad 20-procentowy wzrost

Autor: |Data publikacji:

PSB podsumował ceny w I kwartale tego roku, a także wyniki handlowe Mrówki. Grupa podaje, że sieć notuje znaczący wzrost przychodów za miniony rok, a także w I kwartale 2021 r.

W sklepach budowlanych w Grupie PSB, a więc przede wszystkim w marketach Mrówka, wzrosły ceny produktów budowlano-remontowych. W samym marcu w tym roku, w stosunku do roku ubiegłego, ceny wzrosły średnio o 4,5 proc. Jeśli chodzi o stolarkę, to tu wzrost jest na poziomie 2,4 proc. Natomiast porównując ceny z całego kwartału to ceny są wyższe średnio o 3,74 proc. W przypadku stolarki klienci płacili więcej o 2,7 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2020 r. PSB tłumaczy, że rosnące ceny spowodowane są wyższymi kosztami paliwa, energii i surowców do produkcji materiałów budowlano-remontowych.

Grupa PSB podsumowała także rozwój sieci sklepów w minionym roku. Mimo pandemii, firmie udało się otworzyć 10 nowych placówek handlowych pod szyldem Mrówka. Obecnie w Grupie jest już 330 sklepów, to powierzchnia handlowa o wielkości 467 tys. m kw. W sklepach pracuje około 7 tys.  pracowników. PSB podliczyło, że przychody całej sieci Mrówka w 2020 r. wyniosły 2,95 mld zł i były wyższe o 16 proc. w stosunku do 2019 r. Natomiast w pierwszym kwartale tego roku dynamika wzrostu wyniosła 21 proc. Firma przyznaje, że wzrost jest efektem powstania nowych punktów handlowych, a także dużego popytu wśród klientów indywidualnych na materiały do remontu i budowy domów.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.