SELENA ma znaczący wzrost przychodów w III kwartale

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-25

Selena opublikowała właśnie wyniki ze sprzedaży z III kwartału. Firma podaje, że osiągnęła wzrost w sprzedaży.

Selena podała do publicznej wiadomości dane dotyczące wyników ze sprzedaży z III kwartału 2018 r. Firma osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 927 mln zł liczone od stycznia do końca września. W roku ubiegłym była to kwota 891 mln zł. Zysk netto, jak podaje Selena, wyniósł 23 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to kwota 12 mln zł. Firma podaje, że te dobre wyniki to efekt sprawnego zarządzania kosztami i zwiększenia portfolio produktów o wyroby wysokomarżowe.

Selena
Siedziba Seleny we Wrocławiu.

W trzecim kwartale firma wprowadziła do sprzedaży wiele nowości. Są to produkty z grupy klejów montażowych i produktów ognioodpornych. Selena inwestowała także w rozwój innej grupy produktów – pianoklejów Foad.

Elżbieta Korczyńska, nowy członek zarządu Seleny.

Producent chemii ma także od listopada nowego członka zarządu. Została nim Elżbieta Korczyńska, która także pełni obowiązki wiceprezesa zarządu ds. finansowych. Elżbieta Korczyńska pracuje w Grupie Selena od 2005 r. W tym czasie zajmowała stanowiska kierownicze, związane z finansami.

Zobacz również

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Nadchodzi pierwszy numer naszego miesięcznika Forum Branżowe w 2019 roku. W nim m.in. podsumowanie najważniejszych wydarzeń z minionych dwunastu miesięcy, ranking największych firm w branży i rozmowa z właścicielem firmy OknoPlus, Wacławem Figlem. Nowy numer będzie dostępny podczas targów Budma 2019 w Poznaniu.

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

Deceuninck rozpoczął współpracę joint-venture (50/50) z Holdingiem So Easy BVBA. Firma zdecydowala się o konsolidacji marek i zrezygnowała znazwy Inoutic.

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie tworzą markę korporacyjną Grupa MTP i wprowadzają nowy wizerunek.