Selena opublikowała właśnie wyniki ze sprzedaży z III kwartału. Firma podaje, że osiągnęła wzrost w sprzedaży.
Selena podała do publicznej wiadomości dane dotyczące wyników ze sprzedaży z III kwartału 2018 r. Firma osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 927 mln zł liczone od stycznia do końca września. W roku ubiegłym była to kwota 891 mln zł. Zysk netto, jak podaje Selena, wyniósł 23 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to kwota 12 mln zł. Firma podaje, że te dobre wyniki to efekt sprawnego zarządzania kosztami i zwiększenia portfolio produktów o wyroby wysokomarżowe.
W trzecim kwartale firma wprowadziła do sprzedaży wiele nowości. Są to produkty z grupy klejów montażowych i produktów ognioodpornych. Selena inwestowała także w rozwój innej grupy produktów – pianoklejów Foad.
Producent chemii ma także od listopada nowego członka zarządu. Została nim Elżbieta Korczyńska, która także pełni obowiązki wiceprezesa zarządu ds. finansowych. Elżbieta Korczyńska pracuje w Grupie Selena od 2005 r. W tym czasie zajmowała stanowiska kierownicze, związane z finansami.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".