Selena opublikowała właśnie wyniki ze sprzedaży z III kwartału. Firma podaje, że osiągnęła wzrost w sprzedaży.
Selena podała do publicznej wiadomości dane dotyczące wyników ze sprzedaży z III kwartału 2018 r. Firma osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 927 mln zł liczone od stycznia do końca września. W roku ubiegłym była to kwota 891 mln zł. Zysk netto, jak podaje Selena, wyniósł 23 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to kwota 12 mln zł. Firma podaje, że te dobre wyniki to efekt sprawnego zarządzania kosztami i zwiększenia portfolio produktów o wyroby wysokomarżowe.

W trzecim kwartale firma wprowadziła do sprzedaży wiele nowości. Są to produkty z grupy klejów montażowych i produktów ognioodpornych. Selena inwestowała także w rozwój innej grupy produktów – pianoklejów Foad.

Producent chemii ma także od listopada nowego członka zarządu. Została nim Elżbieta Korczyńska, która także pełni obowiązki wiceprezesa zarządu ds. finansowych. Elżbieta Korczyńska pracuje w Grupie Selena od 2005 r. W tym czasie zajmowała stanowiska kierownicze, związane z finansami.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


