
Sapor chce rozwijać sprzedaż do Stanów Zjednoczonych. Firma brała właśnie udział w targach w Chicago i odbywającej się tam konferencji na temat odbudowy Ukrainy.
Sapor z Buku w tym roku wziął udział w targach Chicago Build Expo w USA. Wystawa odbyła się od 22 do 23 października. Przedstawiciele producenta stolarki pojawili się na tych targach jako goście, prowadzili m.in. rozmowy handlowe z potencjalnymi klientami. To już drugie targi budowlane w tym roku w USA, na które przyjeżdżają pracownicy firmy. W tym roku obecni byli również na jednej z większych imprez targowych, która się odbyła w Las Vegas.
Według Saporu, inwestycja w eksport w USA to długi proces. I choć polskie produkty zwykle zyskują uznanie wśród amerykańskich klientów, to jednak jest to rynek, który wymaga wiele pracy i nakładów inwestycyjnych. Jednocześnie producent przyznaje, że w Polsce widoczny jest spadek koniunktury. Klienci wstrzymują się z inwestycjami, a jeśli już zdecydują się kupić stolarkę, to szukają najtańszych ofert. Dlatego stara się poszerzać rynki zbytu m.in. o USA.
Sapor w Chicago wziął także udział w spotkaniu zorganizowanym m.in. przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) na temat odbudowy Ukrainy. Uczestniczyły w nim przede wszystkim firmy amerykańskie, były też z Polski. Sapor był jedynym producentem stolarki otworowej w tej grupie. Według firmy Amerykanie już przygotowują plany odbudowy Ukrainy, by rozpocząć działalność w tym kraju zaraz po zakończeniu wojny.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.