SANOK RUBBER chce rozszerzyć portfolio swoich produktów

Autor: MR |Data publikacji: 2018-12-04

Sanok Rubber Company opublikował wyniki z III kwartału. Firma jest dostawcą wyrobów gumowych przede wszystkim dla branży motoryzacyjnej, rolnictwa, przemysłu oraz budownictwa.

Sanok Rubber podał do wiadomości wyniki z III kwartału, a także poinformował o planach na najbliższe lata. Firma jest dostawcą uszczelek do produkcji okien i drzwi, a także uszczelnień do zamontowanej stolarki. W okresie od 1 stycznia do 30 września Grupa Kapitałowa osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 762,3 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota w wysokości 753,5 mln zł.

Grupa kapitałowa Sanok Rubber Company składa się z kilku spółek zależnych. Znajdują się one w Polsce, ale i za granicą. Zarząd spółki chciałby w najbliższych latach powiększyć swoje portfolio o produkty m.in. dla budownictwa. Firma nie wyklucza akwizycji innej spółki, ale bierze również pod uwagę  współpracę z zewnętrzną firmą. Sanok policzył, ze obecnie udział segmentu budownictwa stanowi 10,5 proc. w ogólnej wartości przychodów.

Spółka zamierza też w najbliższym roku inwestować w swoją działalność. Wartość planowanych nakładów to ok. 100 mln zł. Sanok chce m.in. w przyszłym roku zbudować nową halę fabryczną. Wartość tej budowy to ok. 50 mln zł, powstanie budynek produkcyjny z częścią magazynową oraz socjalno-biurowa.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.