SANOK RUBBER chce rozszerzyć portfolio swoich produktów

Autor: MR |Data publikacji: 2018-12-04

Sanok Rubber Company opublikował wyniki z III kwartału. Firma jest dostawcą wyrobów gumowych przede wszystkim dla branży motoryzacyjnej, rolnictwa, przemysłu oraz budownictwa.

Sanok Rubber podał do wiadomości wyniki z III kwartału, a także poinformował o planach na najbliższe lata. Firma jest dostawcą uszczelek do produkcji okien i drzwi, a także uszczelnień do zamontowanej stolarki. W okresie od 1 stycznia do 30 września Grupa Kapitałowa osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 762,3 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota w wysokości 753,5 mln zł.

Grupa kapitałowa Sanok Rubber Company składa się z kilku spółek zależnych. Znajdują się one w Polsce, ale i za granicą. Zarząd spółki chciałby w najbliższych latach powiększyć swoje portfolio o produkty m.in. dla budownictwa. Firma nie wyklucza akwizycji innej spółki, ale bierze również pod uwagę  współpracę z zewnętrzną firmą. Sanok policzył, ze obecnie udział segmentu budownictwa stanowi 10,5 proc. w ogólnej wartości przychodów.

Spółka zamierza też w najbliższym roku inwestować w swoją działalność. Wartość planowanych nakładów to ok. 100 mln zł. Sanok chce m.in. w przyszłym roku zbudować nową halę fabryczną. Wartość tej budowy to ok. 50 mln zł, powstanie budynek produkcyjny z częścią magazynową oraz socjalno-biurowa.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.