Sanok Rubber Company opublikował wyniki z III kwartału. Firma jest dostawcą wyrobów gumowych przede wszystkim dla branży motoryzacyjnej, rolnictwa, przemysłu oraz budownictwa.
Sanok Rubber podał do wiadomości wyniki z III kwartału, a także poinformował o planach na najbliższe lata. Firma jest dostawcą uszczelek do produkcji okien i drzwi, a także uszczelnień do zamontowanej stolarki. W okresie od 1 stycznia do 30 września Grupa Kapitałowa osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 762,3 mln zł. W roku ubiegłym była to kwota w wysokości 753,5 mln zł.
Grupa kapitałowa Sanok Rubber Company składa się z kilku spółek zależnych. Znajdują się one w Polsce, ale i za granicą. Zarząd spółki chciałby w najbliższych latach powiększyć swoje portfolio o produkty m.in. dla budownictwa. Firma nie wyklucza akwizycji innej spółki, ale bierze również pod uwagę współpracę z zewnętrzną firmą. Sanok policzył, ze obecnie udział segmentu budownictwa stanowi 10,5 proc. w ogólnej wartości przychodów.
Spółka zamierza też w najbliższym roku inwestować w swoją działalność. Wartość planowanych nakładów to ok. 100 mln zł. Sanok chce m.in. w przyszłym roku zbudować nową halę fabryczną. Wartość tej budowy to ok. 50 mln zł, powstanie budynek produkcyjny z częścią magazynową oraz socjalno-biurowa.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".